Photo Gallerij

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een image/photo gallerij maken voor op mijn website, maar weet niet goed hoe ik dat het beste kan aanpakken. Het idee is dat de plaatjes uit de mysql database worden opgehaald. Mijn vraag is hoe kan ik het best z'n gallerij maken?

Het lijkt mij zelf heel makkelijk om het met <form> te doen, maar het kan ook met bijv. tabellen of divjes.
Wat is nou het best? Er komen meerdere pagina's, tot over 100 images per pagina. Ze worden gesorteerd op onder andere categorie en methode.

Graag advies ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Het kan op 1001 manieren; het kan met divjes, forms, tables, hell voor mijn part "address" elementen :P. Zelfs een combinatie van dat alles. Het lijkt me verstandiger als je eens even verdiept in wat het beste is voor jouw doel en je verdiept in de materie. Kijk meteen even in onze Quickstart want zoals je daar zult lezen voldoet je topic niet aan wat we hier graag zien in een topicstart.
Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2009 @ 13:53:
Mijn vraag is hoe kan ik het best z'n gallerij maken?
Ook dat is nogal afhankelijk van een aantal keuzes die je zelf zult moeten maken en/of het platform waarop je werkt. We zien dus graag wat je al hebt geprobeerd, gezocht, gevonden etc. (zie voorgenoemde Quickstart).

Een andere suggestie: kijk eens hoe andere sites het doen die (ong.) doen wat jij wil bereiken?

[ Voor 34% gewijzigd door RobIII op 13-07-2009 14:08 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.