Bitcoin - A weapon of mass disruption
vv
Registered since: October 1, 1998
[ Voor 32% gewijzigd door Noork op 13-07-2009 12:33 ]
Registered since: 08 September, 1999
edit:
Je komt dan trouwens uit op https://account.live.com, dus via die link zal het misschien wat makkelijker gaan
[ Voor 35% gewijzigd door Kixtart op 13-07-2009 12:33 ]
☻/
/▌
/ \
ohhh!Kixtart schreef op maandag 13 juli 2009 @ 12:32:
Options -> More options -> View and edit personal information:
offtopic:
Registered since: 08 September, 1999
Registered since: May 25, 2001
had een oudere met een 4 letterig passwoord
[edit]
ik zag dat hij in IS stond en niet in HK excusses voor dit HK antwoord.
[ Voor 11% gewijzigd door Geckoo op 13-07-2009 12:36 ]
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Ik had eerst bij Microsoft gezocht, maar kon het niet vinden, ook niet bij de Live communities..
wat een ongeorganiseerde bende daaro
dank!
[ Voor 2% gewijzigd door bjck op 25-07-2009 10:54 . Reden: Microsoft graag volluit ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
wtf?
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Of je kijkt gewoon niet goedGelukszoekr schreef op maandag 13 juli 2009 @ 12:38:
hartelijk dank!
Ik had eerst bij Microsoft gezocht, maar kon het niet vinden, ook niet bij de Live communities..
wat een ongeorganiseerde bende daaro
dank!
Ik ga zo ook eens kijken sinds wanneer ^^
Naja, ik heb nu een nieuw ID gemaakt en vervangen (het email adres wat eraan gekoppeld was bestaat niet meer).
Nu heb ik al een nieuwe die ik gebruik en die is gekoppeld aan een doorstuurservice met een eigen domein, dus i.p.v. iemand@hotmail.com zie je iemand@eigendomein.nl. Dit werkt perfect en dit is ook meteen mijn huidige e-mail adres dat ik voor alles gebruik.
Maar nu wil ik eigenlijk die doorstuurservice koppelen aan dat oude adres en alles overzetten, dus berichten, contactpersonen, mappen, alles. Kan dit? Ik zat te denken om alles handmatig door te sturen en dezelfde mappen te maken en alles achteraf te ordenen.