C# toevoegen dll aan GAC

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guldan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-09 20:58

Guldan

Thee-Nerd

Topicstarter
De situatie is als volgt:

1. Mijn laptop met vista 64 bits
2. Een virtual machine met windows 2003 32 bits (die draait op de laptop)

Ik heb op mijn laptop rechtstreeks een dll gebouwd. Dit was geen probleem, hierna heb ik deze in vs 2008 met de signing tab gesigned volgens: http://msdn.microsoft.com...c31ft41(en-us,VS.80).aspx. Ik kan deze dll op de laptop (1) perfect zonder meldingen toevoegen aan de gac. Echter lukt mij dat niet in de virtual machine, daar krijg ik nog steeds de melding dat deze dll niet gesigned is en dat dit nog moet gebeuren.

Ik heb via google een aantal pagina's gevonden echter geen van die pagina's beschreef mijn probleem. Deze pagina's gaven aan dat de werkwijze die in de msdn link beschreven is de juiste is echter werkt dat voor mij niet. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

.

You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 20:32
edit: Was onzin aan het blaten.

[ Voor 84% gewijzigd door D-Raven op 13-07-2009 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Kun je eens een voorbeeld DLL bouwen die dat probleem heeft? Ik heb er namenlijk nog nooit problemen mee gehad.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guldan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-09 20:58

Guldan

Thee-Nerd

Topicstarter
Ik was bezig om de code op deze pagina uit te voeren:

http://blogs.msdn.com/per...ver-2007-code-sample.aspx

Echter blijkt het aan mijn image te liggen, ik heb nu een ander image waarbij het wel werkt.

You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?