Ik heb succesvol windows 7RC om mijn Asus EeePC geinstalleerd. Het enige probleem waar ik tegenaan blijf lopen is dat ik onmogelijk op internet kan komen. Zowel draadloos niet als via vaste kabelverbinding krijg ik het niet voor elkaar. Hij blijft maar met de mededeling komen dat ik mijn router moet resetten als zijnde de boosdoener. Het vreemde is dat indertijd de Beta versie van windows 7 wel verbinding gaf. nadat ik wat drivers met de hand moest installeren.
Op diezelfde EeePC draait op een andere partitie XP feilloos inclusief een werkende internetverbinding.
Wie kent dit probleem ???? Ondersteunt Microsoft de EeePC soms niet meer omdat ze er nog niet uit zijn met de heren fabrikanten om deze versie ook aan te bieden voor gebruik op netbooks ?
Op internet kom ik mijn probleem van geen internetverbinding krijgen nergens tegen
Op diezelfde EeePC draait op een andere partitie XP feilloos inclusief een werkende internetverbinding.
Wie kent dit probleem ???? Ondersteunt Microsoft de EeePC soms niet meer omdat ze er nog niet uit zijn met de heren fabrikanten om deze versie ook aan te bieden voor gebruik op netbooks ?
Op internet kom ik mijn probleem van geen internetverbinding krijgen nergens tegen