Sharepoint verschillen in IE en FF

Pagina: 1
Acties:
  • 295 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Het bedrijf waarbij ik stage loop heeft zijn website mey Sharepoint gemaakt. Ik kan dit prima bewerken zoals ik dit wil.
Maar.... in Firefox wordt de website heel raar weergegeven. De ene tabel is een stuk lager dan de ander en alle tekst is onderlijnd.

Ik heb zitten zoeken naar een oplossing maar kan deze niet vinden.

Iemand tips toevallig??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big Womly
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09 13:39

Big Womly

Live forever, or die trying

Ik ben niet zo zeer thuis in het sharepoint verhaal, maar kun je de layout niet wijzigen met een custom CSS?

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:59
Ik heb ook niet heel veel ervaring met Sharepoint, maar ik weet wel dat de HTML die het uitgespuugt is niet de meest fantastische is. Semantiek is in veel gevallen ver te zoeken en de vraag is of je ver komt met het simpelweg vervangen van de CSS.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die een oplossing weet? :(

Bedankt iig voor de reacties tot nu toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-09 09:50

Tijntje

Hello?!

Voor zover ik weet is SharePoint simpel weg niet compatible met FF.

Inderdaad zie de volgende link:
http://technet.microsoft.com/en-us/library/cc263526.aspx

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2009 @ 16:57:
Niemand die een oplossing weet? :(

Bedankt iig voor de reacties tot nu toe!
En je doet niets met die suggestie(s) omdat... :?

Tja, ik zie eigenlijk niet wat dit topic in WEB te zoeken heeft. In de Devschuur hebben we het over zélf ontwikkelen en/of aanpassen van bestaande producten. Uit je posts haal ik nu niet echt de wil om dat zelf aan te passen of er dieper in te duiken en ik mis relevante code (HTML/CSS/whatever may be the cause) om iets mee te kunnen. Ik zie eigenlijk niet eens wat je nu verwacht van ons? Ben je op zoek naar een hotfix die het probleem oplost? Of naar een diepgaande analyse van het probleem in HTML en CSS en sharepoint ofzo? Of naar een "enable-firefox-too"-setting in Sharepoint die je misschien over het hoofd hebt gezien?

In afwachting van een wat preciesere formulering van je vraag gaat dit topic op slot; feel free om een nieuw topic te openen maar zorg dan wel dat je in 't juiste forum zit (dus niet in WEB als je zelf niet wil gaan HTMLlen of CSSen) en geef dan ook even duidelijk aan in welke richting je een eventuele oplossing zoekt. En neem dan even de Quickstart bij de hand als je een nieuw topic opent; dat is wel zo handig ;)

[ Voor 17% gewijzigd door RobIII op 13-07-2009 17:23 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.