Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kolkos86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-06-2023
Hallo tweakerts,

Ik heb al een tijdje gezocht op de site/fora, maar ik kan geen soortgelijk probleem vinden.

Ik heb dus sinds een aantal dagen het probleem dat mijn MX Revolution loopt te stotteren. Dat wil zeggen. De muis werkt een paar honderdste van een seconde niet meer tijdens het schuiven. Wat dus, zoals jullie begrijpen, resulteert in het compleet missen van koppelingen, schreven lijnen en andere irritante dingen. Een muis is zeg maar wel iets wat je veel gebruikt, en echt handig is het allemaal niet.

Ik draai dus op een HP 6710B laptop. Ik heb de Logitech MX Revolution Cordless laser. Draai ontzettend op Windows Vista Business.

Nu schat ik jullie hoger in als de mensen van het logitech forum (daar heb ik inderdaad al gekeken). Dus ik ben benieuwd of iemand dit probleem kent, en dus ook misschien wel de oplossing.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Het kan, maar het kan ook je pc zijn. Probeer de muis eens op een andere computer.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:10
- andere pc testen
- batterijen verwisselen
- drivers updaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kolkos86
Dat heb ik inderdaad al gedaan. Heb nu mijn MX400 er weer aanhangen. Die geeft geen problemen.

Ik dacht namelijk eerst dat het aan de ondergrond lag. Maar de mx400 is ook een lasermuis, en die geeft geen problemen.

@Craven87,
Ik heb nog maar 1 pc hier.
Batterijen kunnen er niet uit. Is een ingebouwde accu.
Drivers zijn up to date

[ Voor 22% gewijzigd door Kolkos86 op 13-07-2009 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
Misschien een stofje voor de sensor? Even flink er in blazen of stofje met een pincet verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Je zou zelfs het pollen van je USB-poort op kunnen schroeven om zo een smoothere muisbeweging te krijgen.
[google=how change usb polling rate]

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kolkos86
Geen stofje, en om nu te gaan tweaken. Ik bedoel, ding doet het sinds een aantal dagen niet meer fatsoenlijk, lijkt me niet dat de USB-pollen ineens zijn teruggesprongen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Hoe doet de muis het in een andere USB-poort, welk OS 'hapert' ie in, ook in de veilige modus last van dezelfde problemen, en vraag eens aan een buurman/-vrouw of je daar de muis aan hun computer kunt testen.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
Craven87 schreef op zondag 12 juli 2009 @ 23:58:
- andere pc testen
- batterijen verwisselen
- drivers updaten
Zitten geen batterijen in, maar een accu waar je niet zelf bij kunt komen.
* Joen heeft zelf ook een MX Revolution (overigens zonder problemen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kolkos86
Ok, ik heb nu Setpoint er af gegooid. En nu lijkt ie trouwens wel te werken. Kijken of met een schone installatie het probleem opgelost blijft.

Edit: Okee, probleem duikt weer op. Lijkt wel een software bug ergens te zijn ofzo.

[ Voor 97% gewijzigd door Kolkos86 op 13-07-2009 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Bij mij kan mijn zender niet door mijn tafel heen (dikke tafel) dan krijg ik ook zulke haperingen, Hoeveer is het usb dingetje van je muis?

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kolkos86
Uhm, like 30 centimeter ;)

Hij zit in de laptop, en de laptop staat op mijn bureau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:10
Kolkos86 schreef op maandag 13 juli 2009 @ 00:18:
Ok, ik heb nu Setpoint er af gegooid. En nu lijkt ie trouwens wel te werken. Kijken of met een schone installatie het probleem opgelost blijft.

Edit: Okee, probleem duikt weer op. Lijkt wel een software bug ergens te zijn ofzo.
toevallig setpoint geupdate net voordat het probleem begon? misschien met een autoupdate of iets dergelijks.
Ik zou in ieder geval even een wat oudere setpoint proberen te pakken, vanaf de meegeleverde cd bvb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kolkos86
Het ging even goed toen setpoint er helemaal af was. Toen na ongeveer 5 minuten begon het weer.
Pagina: 1