Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 10:29

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Topicstarter
Is het mogelijk om een nog lopend abbo (vodafone scherp) om te zetten naar het telefoonnummer van vriendin. En mijn nummer dat nu dus nog aan dat scherp abbo hangt, te laten porteren naar een nieuwe abbo van evt. een andere provider?

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:41
Nee, dit is niet mogelijk. Je kan geen nummer van een lopend abonnement uitporteren. En je kan bij Vodafone sowieso niet een ander nummer in een lopend abonnement porteren.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donzz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-09 22:33
bel / mail vodafone? (0800-020 00 56)

alles kan kapot; beter dat ik het nu test dan dat er straks iemand komt klagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 10:29

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Topicstarter
donzz schreef op zondag 12 juli 2009 @ 23:04:
bel / mail vodafone? (0800-020 00 56)
bel/mail vodafone :')

hmm, er staan nog 3 vragen open waar niet op geantwoord wordt. Bellen kost mij als scherp abbo, best een hoop geld. Ik ben diverse malen doorverbonden, maar het is werkelijk nog niet gelukt om diverse vragen beantwoord te krijgen.
o.a. * Komt de nokia 6730 nog bij vodafone (aangekondigd is exclusief bij vf begin Juli)
* Wanneer loopt mijn contract af, > dat schijnt ergens in 2010 te zijn, maar ik heb nooit een nieuw contract afgesloten > hun zeggen van wel enz. enz.
Dit is dan ook waarom ik van Vf af wil, mijn vriendin krijgt dan tot mrt 2010 mijn scherp abbo.
Sp!tF!re schreef op zondag 12 juli 2009 @ 23:04:
Nee, dit is niet mogelijk. Je kan geen nummer van een lopend abonnement uitporteren. En je kan bij Vodafone sowieso niet een ander nummer in een lopend abonnement porteren.
Was er al bang voor.

[ Voor 68% gewijzigd door Pinin op 13-07-2009 19:27 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErgoStijn
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14:38
Ik denkd at de enige mogelijkheid is om jou Sim aan je vriendin te geven, en zelf een nieuw abbo af te sluiten en dus een nieuw nummer te krijgen.

[ Voor 14% gewijzigd door ErgoStijn op 13-07-2009 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wederom zie ik geen enkele inzet in je post. Je had bijvoorbeeld contact op kunnen nemen met Vodafone, zoals al terecht opgemerkt wordt.

Geen inzet = slotje. Hou je voortaan aub aan Het algemeen beleid, want je topics zijn niet van het niveau dat we op GoT verwachten.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.