www.casarodriguillo.com
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
alles kan kapot; beter dat ik het nu test dan dat er straks iemand komt klagen
bel/mail vodafone
hmm, er staan nog 3 vragen open waar niet op geantwoord wordt. Bellen kost mij als scherp abbo, best een hoop geld. Ik ben diverse malen doorverbonden, maar het is werkelijk nog niet gelukt om diverse vragen beantwoord te krijgen.
o.a. * Komt de nokia 6730 nog bij vodafone (aangekondigd is exclusief bij vf begin Juli)
* Wanneer loopt mijn contract af, > dat schijnt ergens in 2010 te zijn, maar ik heb nooit een nieuw contract afgesloten > hun zeggen van wel enz. enz.
Dit is dan ook waarom ik van Vf af wil, mijn vriendin krijgt dan tot mrt 2010 mijn scherp abbo.
Was er al bang voor.Sp!tF!re schreef op zondag 12 juli 2009 @ 23:04:
Nee, dit is niet mogelijk. Je kan geen nummer van een lopend abonnement uitporteren. En je kan bij Vodafone sowieso niet een ander nummer in een lopend abonnement porteren.
[ Voor 68% gewijzigd door Pinin op 13-07-2009 19:27 ]
www.casarodriguillo.com
[ Voor 14% gewijzigd door ErgoStijn op 13-07-2009 21:05 ]
Geen inzet = slotje. Hou je voortaan aub aan Het algemeen beleid, want je topics zijn niet van het niveau dat we op GoT verwachten.
Dit topic is gesloten.
![]()