Toon posts:

linkermuisknop functie wil niet GOED reageren

Pagina: 1
Acties:
  • 181 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
ik heb al alles geprobeerd om mijn linkermuis knop goed te laten werken hij doet het af en toe eens dus heb ik de click functie op de rechterknop moeten zetten want het is echt lastig als je 5x moet klikken vooraleer hij iets aanklikt. Ik heb ook andere muizen proberen op aan te sluiten maar het probleem blijft zich nestellen.
Ik werkt met windows xp pro met alle service packen. Ik heb al geprobeerd om de muisdriver te herinstalleren Logitech Mouseware , de muis op usb poort proberen te zetten ipv ps2 , herinstal van motherboard driver, defragmentatie, bepaalde processen afgesloten,maar alles tevergeefs. De linkermuisknop functie wil niet GOED reageren zelfs met een nieuwe muis.
Wie weet mij raadt.
Ik dank u bij voorbaat.
Met vr.gr
Cedje :*)

[2x256mb ddr]

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2009 21:37 ]

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-05 08:44
Welkom op GoT,

Wat heb je zoal ingesteld staan qua muis-functies. Kortom, wat staat er zoal op het scherm "Muis" in het Configuratiescherm? Kan het zijn dat je daar iets aan het tempo van dubbel-klikken hebt aangepast?

Kun je ook omschrijven wat er dan niet goed werkt aan die knop? Werkt dubbel-klikken niet of ook enkel-klikken niet?

Je schrijft dat je ook andere muizen hebt geprobeerd? Welke? Wat is je huidige muis?

Verder raad ik je aan het algemeen beleid en zo eens door te lezen, dan had je wellicht gezien dat je je topic wel in het juiste sub-forum neer moet zetten en dat we hier elkaar niet de groeten doen.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Allereerst welkom op GoT :)

Een muis heeft niet met PMG te maken, dus het topic hoort hier sowieso niet thuis. Daarnaast is het handig om zelf eerst eens uit te zoeken waar het probleem ligt, in de hardware of de software. Probeer je muis eens op een ander systeem en probeer je muis op dit systeem eens onder een ander OS en kijk of je daar hetzelfde probleem hebt of niet.
Als je duidelijk hebt waar het probleem zit dan kun je in OH of WOS een topic openen, afhankelijk of het dus aan de hardware of aan de software ligt.

overigens mag je grtz $user weglaten, tweakers doen elkaar permanent de groeten

[ Voor 11% gewijzigd door TERW_DAN op 12-07-2009 21:47 ]

Dit topic is gesloten.