Toon posts:

Webcam geeft wit beeld met aMSN en Mercury Messenger

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik kan maar niet cammen met mijn mac onlangs de amsn die wit beeld vertoont vroeger ging dit wel met amsn dus heb ik nu mercury messenger gedauwnlaud maar zonder positief resultaat nog steeds wit beeld
is er een oplossing voor?

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Ik heb daarvoor windows geinstalleerd :X

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Ik heb de titel aangepast van "webcam" naar "Webcam geeft wit beeld met aMSN en Mercury Messenger", aangezien dat de lading wat beter dekt.

Wat heb je, naast het installeren van een andere messenger, geprobeert om een oplossing voor je probleem te vinden? Als je bijvoorbeeld zoek naar amsn white screen kom je uit op Webcam not working anymore. Daar staat als oplossing gegeven dat je in Audio MIDI setup (te vinden in Applications > Utilities) de sample rate op 44.1kHz moet zetten.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Verwijderd

Topicstarter
welja dat staat op 44.1kHz dus da is het blijkbaar ni

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Ok, maar heb je al verder gekeken naar de link die ik heb gegeven? Zoals je in de algemene voorwaarden hebt kunnen lezen bij je registratie verwachten we hier enige mate van eigen inzet :) Zo is er bijvoorbeeld [iSight] White Screen waar een aantal oplossing worden gegeven, zoals de laatste beta te gebruiken of je router goed in te stellen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/