BTO laptops

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views

• Meiga
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-09-2025
Dag mensen,

Ik ben al een tijdje op zoek naar de beste site om een BTO laptop te bestellen. Ik heb zelf een Compal FL90 met een 8600GT, T9300, 4gb ram, 2mp camera, fingerprint scanner en 2 accu's (6 en 9 cells). Gekocht in augustus 2008 voor 780 euro, een koopje dus.
Het bedrijf waar ik 'm gekocht heb is echter deze maand failliet gegaan dus het niet meer mogelijk om de opvolger hiervan daar te bestellen.
Nu wil ik wel zelf het samenstellen omdat veel laptops of wel goede videokaart hebben, maar geen goede processor of wel beiden, maar slechts 2gb ram etc.
Dat XXODD is eigenlijk belachelijk duur ten opzichte van wat je er voor krijgt dus dat hoef ik niet, maar ik vroeg me af of hier, waar iedereen toch regelmatig het internet afstruint, iemand is die een goedkope site heeft gevonden om laptops samen te stellen.

Alvast bedankt!

P.S. ik heb wel een goedkope gevonden, btotech, maar als ik zou willen bestellen moet ik land en zip code opgeven, staat er leuk bij dat zip code alleen moet als je in VS woont, maar als ik aangeef dat ik in NL woon, zegt ie prompt dat ik een verkeerde zipcode opgeef (niets dus). Kortom: daar kom ik niet verder mee.

[ Voor 15% gewijzigd door Meiga op 12-07-2009 18:48 ]

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:29
Welkom op GoT :w

Tsja, kwestie van zoeken? Er zijn zat notebooks en die zijn wel vaker langsgekopen:

- BTO (ja, gewoon BT zelf ;)
- Dell
- Zepto
- XXODD

Dat zijn ze wel voor zover ik weet. Ik denk dat je doelt op Friesland Computers, die had idd Compal Barebones. Volgens mij worden die ook wel bij BTO gebruikt, maar pin me er niet op vast. Maar goed, dit is een zoekvraagje. Met deze tips vind je vast wel de goede fabrikanten. Als je nog wat advies wilt moet je *LET OP* - Wat moet ik kopen eens doorlezen.

Dit topic is gesloten.