Op verzoek/toestemming van mod "Nomad" een nieuw topic voor de foto's van spitsbergen :
Dit jaar een bijzondere wens vervuld, om spitsbergen een keer te bezoeken met een cruise. De foto's zijn van 30 juni, en we hadden nogal geluk met het weer. s'ochtends was het nog aardig mistig en bewolkt maar later op de dag klaarde het wat op.
De foto's heb ik wat bijgewerkt met tips van de members hier en niet vergeten dat het makkelijk mooie foto's maken is op zo'n bijzondere plek.
Foto 1: Ochtendmist :

Foto 2: De 2 torens van het schip uit predator (o.k. ik kijk teveel films)

Foto 3: Tenders brengen ons naar Ny Alesund

Foto 4: Het landschap springt gewoon de lens in

Foto 5: Laatste tender van wal

Foto 6: Wetenschappers in speedboat naar gletsjers

Foto 7: Grotere research boot, lijkt klein vanaf 50meter hoogte

Foto 8: Ijsberg(je) op de weg terug

Hoop er beslist nog eens terug te komen, en voor wie de kans krijgt om te gaan : Doen !
Dit jaar een bijzondere wens vervuld, om spitsbergen een keer te bezoeken met een cruise. De foto's zijn van 30 juni, en we hadden nogal geluk met het weer. s'ochtends was het nog aardig mistig en bewolkt maar later op de dag klaarde het wat op.
De foto's heb ik wat bijgewerkt met tips van de members hier en niet vergeten dat het makkelijk mooie foto's maken is op zo'n bijzondere plek.
Foto 1: Ochtendmist :

Foto 2: De 2 torens van het schip uit predator (o.k. ik kijk teveel films)

Foto 3: Tenders brengen ons naar Ny Alesund

Foto 4: Het landschap springt gewoon de lens in

Foto 5: Laatste tender van wal

Foto 6: Wetenschappers in speedboat naar gletsjers

Foto 7: Grotere research boot, lijkt klein vanaf 50meter hoogte

Foto 8: Ijsberg(je) op de weg terug

Hoop er beslist nog eens terug te komen, en voor wie de kans krijgt om te gaan : Doen !