Raar probleem hier. We hebben tv via kabel (coax). Nederland 1 is gewoon scherp, maar als ik mijn headset (trust ding) in USB poort van mijn computer druk, gaat het lichtelijk sneeuwen. Het is niet zo erg dat je niks meer ziet, maar wel erg storend! Hoe kan dit?! Het maakt niet uit in welke poort ik hem stop... Maar als ik er een usb disk oid instop heb ik geen problemen...
Wat voor hardawre heb je?
Wat voor oplossingen heb je zelf al bedacht?
Heb je de faq doorgenomen?
Hoe heb je alles aangesloten?
Wat voor oplossingen heb je zelf al bedacht?
Heb je de faq doorgenomen?
Hoe heb je alles aangesloten?
E8400Boudewijn schreef op zondag 12 juli 2009 @ 16:15:
Wat voor hardawre heb je?
Asus P5Q-pro
9800GTX+
700watt
De headset eruitlaten? Nee we hebben echt geen idee hoe dit kan!Wat voor oplossingen heb je zelf al bedacht?
Tv via coax. Headset via usb. Ethernet internet.Hoe heb je alles aangesloten?
Vaag detail trouwens nog wat ik vergeten was; mijn vorige moederbord in dezelfde pc (Asus p5n-d) had deze storing ALTIJD. Het maakte niet uit of er wat in-of-uit zat. Altijd storing...
Welke apparaten zitten geaard? Probeer eens een van beide apparaten op een andere groep aan te sluiten. Is het probleem er dan nog?
Veranderd niks.Mr.Qips schreef op zondag 12 juli 2009 @ 21:09:
Welke apparaten zitten geaard? Probeer eens een van beide apparaten op een andere groep aan te sluiten. Is het probleem er dan nog?
Tja het is toch echt jouw probleem; van die korte antwoorden zonder enthousiasme om het probleem te willen oplossen, daar heeft niemand iets aan. Hoe zit het nou met de aarding?
Verder; zit de tv-kabel ook op je pc aangesloten (tv-kaart / modem)? En wat voor coaxkabels gebruik je? Het gaat gewoon ergens niet goed met de aarding en jij zal moeten uitzoeken waar.
Verder; zit de tv-kabel ook op je pc aangesloten (tv-kaart / modem)? En wat voor coaxkabels gebruik je? Het gaat gewoon ergens niet goed met de aarding en jij zal moeten uitzoeken waar.
Kan het ook zijn dat er iets in de pc niet goed geaard zit? Want buiten de pc is alles echt al 100x nagekeken... Ik zal zo de kast eens openschroeven..Mr.Qips schreef op zondag 12 juli 2009 @ 21:19:
Tja het is toch echt jouw probleem; van die korte antwoorden zonder enthousiasme om het probleem te willen oplossen, daar heeft niemand iets aan. Hoe zit het nou met de aarding?
Tv staat helemaal los van de pc. Wel met het modem. De coax gaat ook in het modem. Ik weet zo niet wat voor coaxkabels het zijn... Niks speciaals zegmaar, gewoon doodnormale coax kabelsVerder; zit de tv-kabel ook op je pc aangesloten (tv-kaart / modem)? En wat voor coaxkabels gebruik je? Het gaat gewoon ergens niet goed met de aarding en jij zal moeten uitzoeken waar.
[ Voor 29% gewijzigd door Bobmeister op 12-07-2009 21:23 ]
Nouja als er iets binnen je pc niet goed geaard zou zijn, had je pc waarschijnlijk niet gewerkt, want de ruis die dan ontstaat is enorm! Ik denk dat je er wel vanuit kan gaan dat dat goed zit.
Overigens heb je nog steeds niet gezegd of je uberhaubt geaarde stopcontacten gebruikt.
Overigens heb je nog steeds niet gezegd of je uberhaubt geaarde stopcontacten gebruikt.
Oeps! Ja alles is geaard. Alleen van de coax'contacten' weet ik het niet zeker... Anders zal ik morgen de elektricien eens bellen en kijken wat die er van zegt!Mr.Qips schreef op zondag 12 juli 2009 @ 21:28:
Pagina: 1