Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Vista]Remote desktop - kan niet inloggen op lokale account

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Veelbesproken onderwerp, kan helaas mijn probleem niet vinden (iets met bomen en een bos)

Ik probeer om via mijn pc de huiskamer pc via remote desktop te benaderen. Nu ben ik zover dat de PC gevonden wordt, alleen het inloggen lukt niet.

Ik probeer in te loggen op mijn adminaccount op de huiskamer pc, maar krijg vervolgens het volgende scherm.
Afbeeldingslocatie: http://members.quicknet.nl/c_postma/Untitled2.jpg

De remote-instellingen staan in mijn inziens goed, de huiskamer pc wordt gevonden. Het is om een of andere manier dus alleen niet mogelijk om in te loggen op mijn account daar.

Iemand enig idee wat er mis gaat/wat ik mis doe?

Bvd.

Verwijderd

Staat er wel een wachtwoord op dat account of niet? Het is standaard niet toegestaan om met een leeg wachtwoord aan te melden via RDP.

• FlorisB
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 28-11 22:15
Probeer als gebruikersnaam eens: COMPUTERNAAM\Gebruikersnaam. Wil af en toe nog wel eens misgaan.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 12 juli 2009 @ 15:56:
Staat er wel een wachtwoord op dat account of niet? Het is standaard niet toegestaan om met een leeg wachtwoord aan te melden via RDP.
Ja daar was ik me bewust van. Wachtwoord was ingesteld, keer veranderd, helpt niet.
FlorisB schreef op zondag 12 juli 2009 @ 15:58:
Probeer als gebruikersnaam eens: COMPUTERNAAM\Gebruikersnaam. Wil af en toe nog wel eens misgaan.
Helpt ook niet.