Compaq deskpro maakt herrie

Pagina: 1
Acties:

• Caspar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:56
Ik zit hier met twee collega's op een kamertje en een van die collega's heeft een compaq deskpro met PIII processor. Nou maakt de fan van haar voeding een vrij irritant geluid. Kan ik daar iets aan doen? In Hong Kong zag ik een hoop bedrijven waar ze gewoon alle fans eruit gesloopt hadden.>:)

• N8w8
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
De fan vervangen door een andere die minder irritant geluid maakt, of de kast isoleren.

Zonder fan draaien kan wel maar is niet aan te raden (bij langzame pentium 1's kan t nog wel, maar bij pentium 3's? Neeeh)

--

| | Oeps ;)
V

Verwijderd

uHHH N8w8, volgens mij had hij het over de fan van de voeding...,
Anyway, wij hebben hier ook van de compaq:'( dingen staan en die zoemen ook.., mogelijke oplossing: koop een tochtstrip :P bij een doe-het-zelf zaakie... dit werkt:)

Verwijderd

Mijn PIII-600 van de baas maakt ook een hels kabaal. Mijn remedie was het naar de voedingszijde verschuiven van de monitor. Scherm is groot genoeg, dus das ook weer opgelost! :)

• Caspar
En hoe zou dat dan met die tochtstrip werken. Ik kan me er even niets bij voorstellen :o

Verwijderd

Lameraaie: die plak je tussen de kap en de "vaste" behuizing. En dan is het getril weg! Goh, bijna dezelfde functie als de monitor! ;)

• Caspar
Het is de fan die de herrie maakt. Niet het trillen van de behuizing. Monitor verplaatsen helpt niks, want dat ding staat er al bovenop.
Pagina: 1