Toon posts:

IR Poort installeren.....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hoe ik m'n computer van een IR Poort kan voorzien zo dat ik ringtones en logo's kan versturen naar een mobiel?
En wie weet nog goeie site waar je gratis logo's en ringtones kan vinden? Behalve genie.nl en boltblue.com

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Ik weet niet of je Infraroodpoortjes voor je Peecee kunt kopen... op mijn laptop zit er een, maar ik heb weer geen mobiel met infrarood.

Is het niet goedkoper om een kabeltje te bestellen voor je COM of USB poort?

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 01 maart 2001 17:18 schreef maartena het volgende:
Ik weet niet of je Infraroodpoortjes voor je Peecee kunt kopen...
Waarom zou het niet kunnen???

Verwijderd

Koop gewoon een IR- PCI kaart voor ongeveer 50-70 piek. Elke zelfrespecterende computerzaak heeft deze.

• THW Mark
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-12-2025
Tenzij dat ik heel erg abuis ben (zou goed kunnen) zitten er op veel nieuwe moederborden al aansluitingen voor IR. 8-) Op mijn abit Be6 zit het geloof ik wel, moet je alleen een kabeltje en zender/ontvangertje hebben om erop te prikken. Toch?

Verwijderd

Het is inderdaad mogelijk om een ir-poort op je moederbord aan the sluiten. zelf heb ik dit ook gedaan. zo`n kabeltje heet een ir-header kabel. deze kan versturen en ontvangen. vaak over een flinke afstand, zelf heb ik zo`n kabeltje gekocht voor mijn 8210, maar ir-printen kan nu ook.. kabeltje kocht 1/2 jaar geleden 60 piek bij alternate, ff nokia logomanager downen en crackje eroverheen,, klaar is kees... suc6

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Ik heb ook zo'n gevalletje. Gekocht bij Vobis :r voor 30.-

Aansluiting op je mobo zit naast FAN/SPEAKERS/ etc... maar niet alle mobo's hebben het !

DIT IS MIJN WEBSITE

• Guider
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 15:50
Pagina: 1