3 maanden geleden heb ik Windows 7 geinstalleerd op mijn Asus EEE PC 1000HE. Om vlug en snel Windows 7 op te laten starten heb ik ervoor gekozen om Windows 7 als default OS in te stellen in het boot menu en de timeout op 3 seconden gezet.
Ik wil nu toch weer XP als default OS in gaan stellen om op te starten omdat W7 binnenkort niet meer alle functies ondersteund en volgend jaar na een x aantal uren automatisch af gaat sluiten.
In beide gevallen kan ik echter via msconfig.exe niet de XP partitie instellen als default.
Windows 7:

Windows XP:
screenshot volgt nog
Moet hierbij wel vermelden dat mijn Netbook al bij aanschaf een C: en D: partitie had, ik heb dus zelf geen partitie aangemaakt.
Heb al veel gegoogled en gezocht maar ik kom er niet uit
Ik wil nu toch weer XP als default OS in gaan stellen om op te starten omdat W7 binnenkort niet meer alle functies ondersteund en volgend jaar na een x aantal uren automatisch af gaat sluiten.
In beide gevallen kan ik echter via msconfig.exe niet de XP partitie instellen als default.
Windows 7:

Windows XP:
screenshot volgt nog
Moet hierbij wel vermelden dat mijn Netbook al bij aanschaf een C: en D: partitie had, ik heb dus zelf geen partitie aangemaakt.
Heb al veel gegoogled en gezocht maar ik kom er niet uit