Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:00
Afgelopen donderdag (2-juli) is er een grote stroomstoring geweest in Den Bosch en omstreken.
Gelukkig van korte duur, MAAR nu werkt mijn UMTS niet meer in centrum van den Bosch (postcode 5211)

Ik heb 2x gebeld naar KS en die zeiden niks aan de hand het netwerk doet het gewoon..
(2e keer werd mij verteld, dat UMTS nergens gegarandeerd werd en ik zowiezo geen dekking had thuis... (gelukkig alleen afgelopen 4 jaar wel en sinds de storing niet meer.. maar dat was dan toevallig zei Vodafone...8)7 )

Ik moest naar de winkel verdelde ze.. Daar konden ze niks en mocht ik naar de KS bellen....
Nee hoor meneer niks aan de hand, uw toestel is stuk...
ERG bijzonder, waant voor de rest heb ik WEL UMTS dekking....

Nu heb ik in het centrum (waar ik woon) geen dekking meer en de KS zegt van wel..
Mijn partner heeft ook voda en hetzelfde probleem...

Hebben meer mensen er last van hier?? en HOE los ik dit nou op???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Kan de winkel verder niets voor je betekenen? Het lijkt me dat zij toch een goede ingang moeten hebben bij KS. Daarnaast lijkt het me dat Vodafone zelf ook moet kunnen zien dat er een storing is, maar blijkbaar is door de stroomstoring hun monitoring ook stuk gegaan. :?

Hoe-dan-ook: gewoon vol blijven houden. Leg ze uit dat je het met meerdere toestellen hebt geprobeerd (lieg ze desnoods voor door het aantal toestellen te overdrijven) en blijf net zo lang zeuren totdat ze je probleem wel serieus nemen. Als het daadwerkelijk een probleem is met een mast in jouw omgeving, dan is Vodafone de enige die het voor je op kan lossen.

Heb je het overigens met één bepaalde mast of heb je het ook met andere masten in Den Bosch?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
Nou de KS zegt ga naar de winkel en de winkel zegt bel de KS....
|:(

Volgens de systemen van V. werkt alles naar behoren....

Heb ik gedaan, maar ja ze BLIJVEN zeggen ,dat er niks loos is.. gevraagd of ze willen komen meten ofzo.. maar NOPE....

Nou ik neem aan dat het één mast is die gewoon niet goed werkt..
heb namelijk alleen in een straal rond (en in dus) mijn huis een probleem... De rest van Den B is bereik gewoon GOED, maar ja om nou elke keer te gaan wandelen als ik ff mail wil checken of wat....

Zo maar WEER bellen... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
Jippie het werkt weer!!
Vodafone lees mee blijkbaar ;)

Topic mag gesloten worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel apart dat ze jou vertellen aan de telefoon dt er niets aan de hand is, (stel je had je telefoon opgestuurd na vodafone, was je 50 euro aan onderzoekskosten kwijt geweest ) klanterservice mag wel beter bij vodafone