Afgelopen donderdag (2-juli) is er een grote stroomstoring geweest in Den Bosch en omstreken.
Gelukkig van korte duur, MAAR nu werkt mijn UMTS niet meer in centrum van den Bosch (postcode 5211)
Ik heb 2x gebeld naar KS en die zeiden niks aan de hand het netwerk doet het gewoon..
(2e keer werd mij verteld, dat UMTS nergens gegarandeerd werd en ik zowiezo geen dekking had thuis... (gelukkig alleen afgelopen 4 jaar wel en sinds de storing niet meer.. maar dat was dan toevallig zei Vodafone...8)7 )
Ik moest naar de winkel verdelde ze.. Daar konden ze niks en mocht ik naar de KS bellen....
Nee hoor meneer niks aan de hand, uw toestel is stuk...
ERG bijzonder, waant voor de rest heb ik WEL UMTS dekking....
Nu heb ik in het centrum (waar ik woon) geen dekking meer en de KS zegt van wel..
Mijn partner heeft ook voda en hetzelfde probleem...
Hebben meer mensen er last van hier?? en HOE los ik dit nou op???
Gelukkig van korte duur, MAAR nu werkt mijn UMTS niet meer in centrum van den Bosch (postcode 5211)
Ik heb 2x gebeld naar KS en die zeiden niks aan de hand het netwerk doet het gewoon..
(2e keer werd mij verteld, dat UMTS nergens gegarandeerd werd en ik zowiezo geen dekking had thuis... (gelukkig alleen afgelopen 4 jaar wel en sinds de storing niet meer.. maar dat was dan toevallig zei Vodafone...8)7 )
Ik moest naar de winkel verdelde ze.. Daar konden ze niks en mocht ik naar de KS bellen....
Nee hoor meneer niks aan de hand, uw toestel is stuk...
ERG bijzonder, waant voor de rest heb ik WEL UMTS dekking....
Nu heb ik in het centrum (waar ik woon) geen dekking meer en de KS zegt van wel..
Mijn partner heeft ook voda en hetzelfde probleem...
Hebben meer mensen er last van hier?? en HOE los ik dit nou op???