Shareware aan gemerkt als freeware

Pagina: 1
Acties:

• AndreStarTrek
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-02 11:50
Dit is shareware niet freeware
Hitman Pro 3.5 build 66

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Afaik is Hitman gewoon freeware, er hoeft ook na verloop van tijd niet voor te worden betaald

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Wilbert:
Hitman Pro 3 is niet meer onbeperkt gratis. Scannen met Hitman Pro 3 is altijd gratis. Om na het scannen schadelijke software te kunnen verwijderen moet Hitman Pro 3 geactiveerd worden. Het is belangrijk voor u, maar ook voor andere computergebruikers, om deze besmetting zo snel mogelijk te verwijderen. Daarom kunt u de eerste week ook gratis activeren en verwijderen.

Als de PC na 30 dagen echter opnieuw besmet is met malware kunt u een productsleutel voor Hitman Pro 3 kopen om deze schadelijke software te verwijderen.

• AndreStarTrek
zoals "Glaanieboy" hier post zie je dus dat het niet meer freeware is. Het zou wel leuk zijn dat je zelf ook even je huis werk maakt voor je tegen mij gaat zeggen dat het niet waar is. Ik meld het niet voor niets en Ik heb ook andere dingen te doen.

No flame intended, maar ik moet dit even kwijt omdat jullie moderator staf namelijk zelf net zo cru reageren.

Voorbeeld
Register edit recorder

Hier word gesuggereerd dat ik geen inzet heb vertoont. Terwijl het niet anders is dat ik gewoon niet op de juiste zoek opdracht kon komen. Vervolgens gepoogd de bij behorende moderator te PMen maar die gaf geen schoegen.

Deze PM naar "alt-92" Gestuurd.
---------------------------------------------------
Hai,

Ik kan best begrijpen dat je dit een domme vraag vond maar dat was het dus niet.

Ik ben al een paar jaar aan het zoeken naar dit maar was nooit bij me op gekomen dat dit register monitor kon zijn. Achteraf zeg ik tuurlijk dat is het woord wat ik zocht. Maar dat wil niet zeggen dat ik geen moeite heb gedaan.

Daarom vond ik deze reactie en het meteen sluiten van de topic redelijk bot.

Verder wel bedankt voor het woord monitor. Kan ik eindelijk na jaren mijn zoektocht voort zetten.

Beetje offtopic geraakt, maar wat ik al zei ik moest het even kwijt.

Verwijderd

Je had Glaanieboy's quote in je post kunnen opnemen. Dan moet de mod het niet allemaal zelf gaan uitzoeken wat er wordt gezegd.

• AndreStarTrek
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 10:28:
Je had Glaanieboy's quote in je post kunnen opnemen. Dan moet de mod het niet allemaal zelf gaan uitzoeken wat er wordt gezegd.
Ik wil niet lullig doen maar de plaatser " Bart van Klaveren" heeft die tekst zelf neer gezet in de Meuktracker. Dan zou ik het toch niet hoeven quoten. Ze verwachten andersom toch ook, ik quote uit mijn vorige post (als we het daar toch over hebben) "geen inzet heb vertoont" Of terwijl ik moet inzet tonen en de moderators niet. Daarbij heb ik een link mee gepost waar ik in feite dat genen quote.

Of wel het moto is hier "inzet vertonen" geef niet, vind ik ook goed maar dan moet het andersom ook gebeuren.

Ik heb geprobeerd om dit door te geven zo dat het aangepast kan worden maar vervolgens word ik er op af gestraft, beetje jammer.

En nogmaals het is "No flame intended" maar ik vind wel dat ik dit moet aankaarten. Ik heb alleen als trouwe fan van tweakers.net een fout gerapporteerd. Alleen jammer dat een reactie van een moderator nog uit blijft.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

offtopic:
Ik dacht echt dat je met die DM even je ei kwijt moest, en door de zin

Verder wel bedankt voor het woord monitor. Kan ik eindelijk na jaren mijn zoektocht voort zetten.

dacht ik dat het verder wel goed zat :+
Sorry dan bij deze ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• AndreStarTrek
alt-92 schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 21:49:
offtopic:
Ik dacht echt dat je met die DM even je ei kwijt moest, en door de zin

dacht ik dat het verder wel goed zat :+
Sorry dan bij deze ;)
Het was verder ook goed, alleen is het wel leuk als je weet dat het gelezen is. Nou leek het net als of ik het tegen een internetmuur zat te posten :P

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Wees gerust, we gaan er van uit hopen dat elk sluitbericht goed wordt gelezen. Daarom schrijven we ze :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• AndreStarTrek
Puntje bij Paaltje.

Hitman Pro is nog steeds freeware. |:(

• mdj84nl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03-2025
AndreStarTrek schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 18:09:
Puntje bij Paaltje.

Hitman Pro is nog steeds freeware. |:(
alleen scangedeelte dus ja.

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
AndreStarTrek schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 00:21:
zoals "Glaanieboy" hier post zie je dus dat het niet meer freeware is. Het zou wel leuk zijn dat je zelf ook even je huis werk maakt voor je tegen mij gaat zeggen dat het niet waar is. Ik meld het niet voor niets en Ik heb ook andere dingen te doen.

No flame intended, maar ik moet dit even kwijt omdat jullie moderator staf namelijk zelf net zo cru reageren.

Voorbeeld
Register edit recorder

Hier word gesuggereerd dat ik geen inzet heb vertoont. Terwijl het niet anders is dat ik gewoon niet op de juiste zoek opdracht kon komen. Vervolgens gepoogd de bij behorende moderator te PMen maar die gaf geen schoegen.

Deze PM naar "alt-92" Gestuurd.
Hai,

Ik kan best begrijpen dat je dit een domme vraag vond maar dat was het dus niet.

Ik ben al een paar jaar aan het zoeken naar dit maar was nooit bij me op gekomen dat dit register monitor kon zijn. Achteraf zeg ik tuurlijk dat is het woord wat ik zocht. Maar dat wil niet zeggen dat ik geen moeite heb gedaan.

Daarom vond ik deze reactie en het meteen sluiten van de topic redelijk bot.

Beetje offtopic geraakt, maar wat ik al zei ik moest het even kwijt.
Beetje offtopic is nog een understatement :)

Samenvattend: Meukpost aangepast, ik zal m'n huiswerk beter doen, AndreStarTrek gaat zich netjes gedragen en geen privécorrespondentie meer publiceren

Anyway, AndreStarTrek dank voor de genomen moeite zelfs toen je voor je gevoel tegen een muurtje liep. Mijn moeder zei echter altijd 'het is de toon die de muziek maakt'. Probeer daar aan te denken, dan proberen wij dat ook iets meer te doen.

• AndreStarTrek
Wilbert de Vries schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 09:16:
[...]

Beetje offtopic is nog een understatement :)

Samenvattend: Meukpost aangepast, ik zal m'n huiswerk beter doen, AndreStarTrek gaat zich netjes gedragen en geen privécorrespondentie meer publiceren

Anyway, AndreStarTrek dank voor de genomen moeite zelfs toen je voor je gevoel tegen een muurtje liep. Mijn moeder zei echter altijd 'het is de toon die de muziek maakt'. Probeer daar aan te denken, dan proberen wij dat ook iets meer te doen.
Het is zeker de toon die de muziek maakt en voor mijn gevoel heb ik mij daar zeker aan geprobeerd te houden. Het is ook fijn dat jullie daar ook aan willen werken aangezien er soms wat lullig uit de hoek gekomen kan worden en dat in niet alleen bij mij zelf maar ook bij andere.

Betreft privécorrespondentie het is mijn eigen geschreven tekst, ik zag daar geen probleem in en nog steeds niet.

Verder mooi dat je gehoord word, want als dat niet gebeurd dan krijgen steeds meer mensen geen zin meer om dit soort dingen te melden.

Afijn wij zijn als mens om ons te verbeteren.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-01 06:54

Wiethoofd

Broadcast TOM

meuk: Hitman Pro 3.5 build 68 staat weer aangemerkt als Freeware, misschien ook weer even rechtbreien?

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• willemdemoor
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
het is toch gewoon freeware? :+
fixed :)
Pagina: 1