Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP] Verzoekje - missende bestanden

Pagina: 1
Acties:

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-11 01:41
Ik heb gisteren vreselijk zitten kl*ten met ASIO drivers, met als gevolg dat nu het eea niet meer werkt helaas. Het gaat om de aansturing van audioapparatuur op usb.

Misschien zou iemand zo vriendelijk willen zijn om deze bestanden te uploaden ergens? (Windows XP 32bits (SP3)) Anders ben ik genoodzaakt alles opnieuw te gaan installeren ben ik bang.

Uit de directory c:\windows\inf :

wdma_usb.inf
wdma_usb.PNF

oem8.inf
oem8.pnf

En uit: c\windows\system32\drivers\
usbaudio.sys

Alvast bedankt! O+

• Kosty
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-11 14:04
http://www.filefactory.com/file/ahc549b/n/inf_rar

usbaudio.sys vond ik niet :p (Edit : Op die plaats - wel in Windir/ServicePackFiles) Ik zoek wel even verder....

[ Voor 22% gewijzigd door Kosty op 12-07-2009 02:23 ]

Verwijderd

Zet een backup terug? Wie gaat er nou lopen rommelen zonder eerst een backup te maken ..

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-11 01:41
Kosty schreef op zondag 12 juli 2009 @ 02:19:
http://www.filefactory.com/file/ahc549b/n/inf_rar

usbaudio.sys vond ik niet :p (Edit : Op die plaats - wel in Windir/ServicePackFiles) Ik zoek wel even verder....
Heel erg bedankt voor de moeite. Helaas zijn de problemen nog niet verholpen.
Verwijderd schreef op zondag 12 juli 2009 @ 02:21:
Zet een backup terug? Wie gaat er nou lopen rommelen zonder eerst een backup te maken ..
Het is uiteindelijk een driver geweest die blijkbaar de boel door elkaar heeft gegooid :( Had inderdaad eerst zo'n systeem herstelpunt moeten maken |:(

Verwijderd

Waarom un-install je niet alle "meuk" die je er op gezet heb, gelijk ook alles van je USB apparaat, booten, register even cleanen en dan opnieuw je USB apperatuur installeren ? En je kan toch evensgoed terug gaan naar een herstelpunt, mits je het aan hebt staan :)

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
Je kan bestanden gewoon herstellen van cd installatiecd.
Pagina: 1