Internet valt weg bij gebruik WOW downloader

Pagina: 1
Acties:

• R87
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-04-2024
Sinds 2 dagen heb ik een probleem.
Als ik wow downloader gebruik om het spel te upgraden naar een nieuwe versie valt het internet totaal uit.
Dit gebeurt niet alleen bij mij, maar ook bij alle andere pc's op het netwerk.
Zodra ik de stroom van de router afhaal en er weer op zet is het probleem verholpen.
Dit probleem begon eigenlijk sinds de harde schijf kapot ging en deze is vervangen.
Windows is toen opnieuw erop gezet en daarmee is het probleem begonnen.
Ik heb een standaard pc van informatique (http://www.informatique.nl/IQ00008)

De router die ik gebruik is een belkin.

Ik heb het forum al afgespeurd naar een oplossing en zie meer mensen met eenzelfde probleem, maar ik kan nergens een oplossing vinden die voor mij helpt.

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Nu online

painkill

Pain(k)(ill)

Router valt dus uit?

Dan stuurt hij te veel request naar de router en valt hij uit, nouja, hij beschermd zichzelf.
Meestal betekend dit een slechte of een (deels) kapotte router.

Als er nog garantie op zit dan zeker even naar laten kijken.

Mijn SNES verzameling!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-03 19:29
Wow gebruikt p2p volgens mij sommige modems/routers doen moeilijk met teveel verbindingen, dit kun je instellen.

[ Voor 15% gewijzigd door EnderQ op 12-07-2009 01:35 ]

Verwijderd

p2p aanzetten, NIC drivers upgrade je kan niet zoveel doen
router firmware upgrade of anders kan je nog de kabels nakijken maar denk dat de router vervangen het probleem snel gaat oplossen. Dit heeft mijn D-Link gamingrouter ook als ie teveel verbindingen maakt (icm met chello breedband) en presteert daarom ook helaas onder de maat en dus vervangen helaas ;)
Of je kan nog een andere NIC in je PC bouwen om zo het probleem te omzeilen, da kan ook ;)

• R87
maar is het niet vreemd dat ik voor de harde schijf kapot ging nooit problemen ermee heb gehad?

Als ik de router probeer te updaten geeft hij aan dat ik een incompatible version heb gedownload terwijl hij maar 1 bestand geeft als nieuwe firmware mogelijkheid

[ Voor 46% gewijzigd door R87 op 12-07-2009 01:46 ]

• Maniakje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-01 20:20
In de opties van de Blizzard Downloader kun je ook peer-to-peer uitschakelen. Heb je dat al geprobeerd?

[ Voor 13% gewijzigd door Maniakje op 12-07-2009 01:48 ]

The sentence below is true.
The sentence above is false.

• R87
Maniakje schreef op zondag 12 juli 2009 @ 01:47:
In de opties van de Blizzard Downloader kun je ook peer-to-peer uitschakelen. Heb je dat al geprobeerd?
probeer ik nu, ik hou jullie op de hoogte :P

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
'ergens' staat trouwens ook gewoon de torrentfile verborgen waarmee je hem in een normale torrentclient kan downloaden die je zelf kan limitten in connecties etc.

• R87
Maniakje schreef op zondag 12 juli 2009 @ 01:47:
_/-\o_

het werkt, mijn dank is groot!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-02 08:33

MeNTaL_TO

The future is not set

R87 schreef op zondag 12 juli 2009 @ 02:17:
[...]

_/-\o_

het werkt, mijn dank is groot!
Tja als workaround mooi, maar als iemand anders een p2p client gebruikt heb je het probleem alsnog (en steeds meer spellen gaan p2p gebruiken voor updates, bijvoorbeeld Company of Heroes gebruikt het ook al).
Dus behalve dat het updaten nu stukken langzamer gaat is het probleem er nog steeds.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Pagina: 1