Dit is bij mijn weten het tweede plasmascherm dat jullie reviewen van Panasonic. Het vorige (TH-42PZ85) had vergelijkbare specificaties, maar is ondertussen wel een generatie ouder. Was het dan niet interessant geweest om een vergelijking te maken tussen beide modellen?
Zo vroeg ik me af of het nieuwe scherm effectief zuiniger is, een betere beeldkwaliteit en een hoger contrast heeft. Het had leuk geweest om dat in jullie review zelf terug te vinden.
Zijn jullie trouwens zeker van die contrastverhouding? Het oude scherm zou dan maar liefst een contrastwaarde hebben die driemaal hoger ligt dan bij het nieuwe scherm. Lijkt mij eerlijk gezegd vreemd.
reviews: Panasonics P42G-10e plasma-scherm bekeken
reviews: Panasonic TH-42PZ85 en conclusie middensegment
Zo vroeg ik me af of het nieuwe scherm effectief zuiniger is, een betere beeldkwaliteit en een hoger contrast heeft. Het had leuk geweest om dat in jullie review zelf terug te vinden.
Zijn jullie trouwens zeker van die contrastverhouding? Het oude scherm zou dan maar liefst een contrastwaarde hebben die driemaal hoger ligt dan bij het nieuwe scherm. Lijkt mij eerlijk gezegd vreemd.
reviews: Panasonics P42G-10e plasma-scherm bekeken
reviews: Panasonic TH-42PZ85 en conclusie middensegment