Ik vraag me af of het touch gedeelte van mijn msi gt627 nog steeds werkt onder windows 7 RC 64bit...
Verwijderd
Misschien moet je het eens proberen.
Vermoed dat de topic start niet voldoet aan de eisen
.
Vermoed dat de topic start niet voldoet aan de eisen
Zoals je hebt kunnen lezen tijdens het registreren verwachten we op GoT wat meer inzet. Dit zijn dan ook dingen die je prima zelfstandig uit kan zoeken met behulp van een zoekmachine, een ervaringen-topic of misschien de FAQ .
Windows 7 is nog een OS dat niet in final status is, dus ondersteuning hoef je ook niet altijd te verwachten. Kijk gewoon even wat de ervaringen met MSI laptops in het algemeen zijn, op GoT lopen ook wel topics. Doorgaans werken Vista drivers ook wel met Windows 7. Gewoon een kwestie van proberen en lezen wat de ervaringen zijn.
Dit topic gaat dus op slot en ik wens je nog veel succes met het zoeken naar een oplossing.
Windows 7 is nog een OS dat niet in final status is, dus ondersteuning hoef je ook niet altijd te verwachten. Kijk gewoon even wat de ervaringen met MSI laptops in het algemeen zijn, op GoT lopen ook wel topics. Doorgaans werken Vista drivers ook wel met Windows 7. Gewoon een kwestie van proberen en lezen wat de ervaringen zijn.
Dit topic gaat dus op slot en ik wens je nog veel succes met het zoeken naar een oplossing.
Dit topic is gesloten.