-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Extra -> opties, machtigingen.
Ook via rechtermuis op Agenda (vanuit je linkermenu), eigenschappen, delen/machtigingen.
[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 11-07-2009 23:21 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5
Ik heb trouwens een Engelse versie (zou geen verschil moeten maken), maar deze 2 oplossingen werken niet. Rechtermuisknop werkt niet als ik in mijn agenda zit.SinergyX schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 23:20:
Er zijn 2 locaties waar je kan kijken:
Extra -> opties, machtigingen.
Ook via rechtermuis op Agenda (vanuit je linkermenu), eigenschappen, delen/machtigingen.
Als ik dit uitvoer, dan wordt er een email aangemaakt aan wie ik een agenda wil gaan delen.Operations schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 23:21:
Mijn agenda delen, als je in je agenda zit. Staat boven gedeelde agenda delen.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Daarnaast, mocht je exchange/AD hebben, zou daar nog de systeembeheerder toegang kunnen verlenen aan andere.
Ik liep tegen hetzelfde probleem aan. Na wat zoeken heb ik het in Outlook 2007 hier gevonden:
Extra -> Opties -> Agenda Opties -> Opties voor beschikbaarheidsinfo... -> Tabblad: Machtigingen.
Hier kun je zien wie machtigingen hebben en wat ze wel en niet mogen, je kunt dit daar tevens ook in aanpassen.
En een terechte bump! Super bedankt, zo kan ik weer zien wie ik toegang heb gegeven!DVRIES schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 16:22:
Beetje een bump van een oud topic maar aangezien er nooit een oplossing is uitgekomen:
Ik liep tegen hetzelfde probleem aan. Na wat zoeken heb ik het in Outlook 2007 hier gevonden:
Extra -> Opties -> Agenda Opties -> Opties voor beschikbaarheidsinfo... -> Tabblad: Machtigingen.
Hier kun je zien wie machtigingen hebben en wat ze wel en niet mogen, je kunt dit daar tevens ook in aanpassen.