[OL 2007] Gedeelde agenda, wie kan mijn agenda bekijken?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:29
Ik heb mijn agenda gedeeld met een aantal collega's, maar hoe kan ik nu exact controleren wie er allemaal in mijn agenda kan kijken? Ik heb namelijk ooit een collega toegevoegd, maar ik wil nu niet meer dat deze in mijn agenda kan kijken. Is het verwijderen van deze persoon uit mijn eigen agenda dan goed genoeg ? Ik weet namelijk wel dat ik bij sommige mensen in de agenda kan kijken, zonder daarvoor toestemming te hebben verkregen en ik denk ook niet dat die mensen weten dat ik erin kan kijken.

Outlook 2007 laat hier vrij weinig informatie over los en verwijst elke keer naar de online functie.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:33

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Er zijn 2 locaties waar je kan kijken:

Extra -> opties, machtigingen.

Ook via rechtermuis op Agenda (vanuit je linkermenu), eigenschappen, delen/machtigingen.

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 11-07-2009 23:21 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 12:58
Mijn agenda delen, als je in je agenda zit. Staat boven gedeelde agenda delen.

PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
SinergyX schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 23:20:
Er zijn 2 locaties waar je kan kijken:

Extra -> opties, machtigingen.

Ook via rechtermuis op Agenda (vanuit je linkermenu), eigenschappen, delen/machtigingen.
Ik heb trouwens een Engelse versie (zou geen verschil moeten maken), maar deze 2 oplossingen werken niet. Rechtermuisknop werkt niet als ik in mijn agenda zit.
Operations schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 23:21:
Mijn agenda delen, als je in je agenda zit. Staat boven gedeelde agenda delen.
Als ik dit uitvoer, dan wordt er een email aangemaakt aan wie ik een agenda wil gaan delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dan in je agenda gaan staan en via menu -> eigenschappen van agenda? (engels dan)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hans_lenze
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-08 20:53
--> klik hier <--

De uitleg a-la Microsoft.

while (! ( succeed = try ()));

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
Volgens mij heb ik het niet helemaal goed uitgelegd. Mijn vraag is: Hoe kan ik zien wie er allemaal toegang heeft tot mijn agenda ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Juist wel. Machtigingen mbt tot het inzien van iemand's agenda worden enkel gedaan door de eigenaar van de mailbox, op de 3 plaatsen hierboven aangegeven.

Daarnaast, mocht je exchange/AD hebben, zou daar nog de systeembeheerder toegang kunnen verlenen aan andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
Ok, dan het volgende. Hoe kan ik een machtiging intrekken? Ik heb dus ooit iemand toegevoegd, maar wil er zeker van zijn dat deze persoon nu niet meer in mijn agenda kan kijken. Hoe krijg ik dat voor elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVRIES
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-09-2024
Beetje een bump van een oud topic maar aangezien er nooit een oplossing is uitgekomen:

Ik liep tegen hetzelfde probleem aan. Na wat zoeken heb ik het in Outlook 2007 hier gevonden:

Extra -> Opties -> Agenda Opties -> Opties voor beschikbaarheidsinfo... -> Tabblad: Machtigingen.

Hier kun je zien wie machtigingen hebben en wat ze wel en niet mogen, je kunt dit daar tevens ook in aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
DVRIES schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 16:22:
Beetje een bump van een oud topic maar aangezien er nooit een oplossing is uitgekomen:

Ik liep tegen hetzelfde probleem aan. Na wat zoeken heb ik het in Outlook 2007 hier gevonden:

Extra -> Opties -> Agenda Opties -> Opties voor beschikbaarheidsinfo... -> Tabblad: Machtigingen.

Hier kun je zien wie machtigingen hebben en wat ze wel en niet mogen, je kunt dit daar tevens ook in aanpassen.
En een terechte bump! Super bedankt, zo kan ik weer zien wie ik toegang heb gegeven! _/-\o_

Pagina: 1