Hier mogen alle foto's komen van de meet van vandaag, zoals Nomad had aangegeven.
Naar Deathchant's idee:
Om 10:30 verzamelden alle tweakers zich bij de Albert Heijn op Utrecht CS. Kwartiertje wachten voor de mensen die iets later waren en al gauw zagen we dat Minolta, Canon, Nikon, Olympus, Pentax en Sony vertegenwoordigd waren. Enkelen van de tweakers konden elkaar al, maar er waren ook veel nieuwe gezichten.
Nomad deelde mede wat het programma was:
- naar de Dom lopen en verzamelen
- vanaf daar in groepjes van ongeveer 5 verder lopen
- om 13:00 terug verzamelen bij de Dom en daar lunchen
- daarna verder in groepjes door de stad
- om 18:30 verzamelen om te gaan eten.
Uiteindelijk waren we zo rond 21:15 klaar met eten, ik vond het lekker, prijs viel me ook erg mee voor zoveel mensen.
Ik vond het errug gezellig, hoop iedereen nog een keer terug te zien.
Goed, mijn foto's:
Kiddo die bij een fanfare stond te kijken

Pap met kiddo's die ook bij fanfare waren:

Dames die deelnamen aan die fanfare:

Bloemetjes

Bruidspaar:

Orgeltje, stomme dude in z'n rooie trui

Een shot waarmee ik zelf wel tevreden ben, weet niet of Z/W veel toevoegt, ik vind van wel.

Vanaf hier heb ik geschoten met een Eos 1Ds Mark 3, wat een topcamera is dat zeg. Gebruikt o.a. met een 24-70, 50 /1.4 en 70-200 /4 IS.

Fietsen:

Hondje:

Naar Deathchant's idee:
Om 10:30 verzamelden alle tweakers zich bij de Albert Heijn op Utrecht CS. Kwartiertje wachten voor de mensen die iets later waren en al gauw zagen we dat Minolta, Canon, Nikon, Olympus, Pentax en Sony vertegenwoordigd waren. Enkelen van de tweakers konden elkaar al, maar er waren ook veel nieuwe gezichten.
Nomad deelde mede wat het programma was:
- naar de Dom lopen en verzamelen
- vanaf daar in groepjes van ongeveer 5 verder lopen
- om 13:00 terug verzamelen bij de Dom en daar lunchen
- daarna verder in groepjes door de stad
- om 18:30 verzamelen om te gaan eten.
Uiteindelijk waren we zo rond 21:15 klaar met eten, ik vond het lekker, prijs viel me ook erg mee voor zoveel mensen.
Ik vond het errug gezellig, hoop iedereen nog een keer terug te zien.
Goed, mijn foto's:
Kiddo die bij een fanfare stond te kijken

Pap met kiddo's die ook bij fanfare waren:

Dames die deelnamen aan die fanfare:

Bloemetjes

Bruidspaar:

Orgeltje, stomme dude in z'n rooie trui

Een shot waarmee ik zelf wel tevreden ben, weet niet of Z/W veel toevoegt, ik vind van wel.

Vanaf hier heb ik geschoten met een Eos 1Ds Mark 3, wat een topcamera is dat zeg. Gebruikt o.a. met een 24-70, 50 /1.4 en 70-200 /4 IS.

Fietsen:

Hondje:

[ Voor 169% gewijzigd door Fl4pp13 op 12-07-2009 00:08 ]