Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hotmail (icm Live Mesh Beta)

Pagina: 1
Acties:

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-11 10:27
Sinds lange tijd (maanden zo niet een half jaar) was mijn hotmail-account onbereikbaar. Ik kreeg de melding dat het inloggen faalde omdat ik teveel pogingen gedaan zou hebben in proberen te loggen met een verkeerd wachtwoord. Geen probleem dacht ik, want ik reset gewoon mijn wachtwoord. Hiervoor gebruikte ik dan mijn primaire e-mailadres waarin ik netjes een linkje ontving naar een pagina met de mogelijkheid een nieuw wachtwoord op te geven. Zo gezegd, zo gedaan. Maar inloggen lukte weer, nota bene met het nieuwe wachtwoord. Account leek dus onbereikbaar, gelukkig had ik mijn account geforward maar kon geen gebruik meer maken van mijn network-account (als betatester).

Een tijdje daarvoor had ik Live Mesh Beta geïnstalleerd. Nooit de link gelegd naar dit probleem, het leek mij logisch dat ook hier ik niet meer kon inloggen met mijn account. Nou was ik een paar dagen geleden mijn computer aan het opruimen, en daarbij heb ik Live Mesh verwijderd. Nu probeer ik net dus weer in te loggen op mijn hotmail-account, en zonder problemen. Al mijn contactpersonen staan er nog in, maar wel is ál mijn e-mail weg en zijn dus alle folders leeg en zelfaangemaakte folders zijn gewoon weg. Mijn account lijkt wel gereset zonder mijn weten.

Het lijkt er dus op dat de problemen gelinkt waren aan Live Mesh. Want sinds de deïnstallatie doet mijn hotmail-account het weer prima, overal. Kennen jullie dit probleem, en hebben jullie hier ook ervaring mee? Ik ben geen betatester voor Live Mesh, maar het lijkt mij goed dat MS hiervan op de hoogte gebracht wordt. Dit waren niet de enige problemen met Live Mesh, maar dit probleem is wel heel rigoureus.