Toon posts:

Darpa financiert vleesetende robot

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Er mocht echt wel een betere titel gekozen worden naar mijn mening. Aan de reacties te zien heeft een groot deel van de mensen niet door dat het geen verse lijken of levende dieren kan "eten".

De laatste drie alinea's uit het bronartikel is de gewoonlijke the register-stijl, uit de duim gezogen en minder slimme mensen een sensatiegevoel brengen. Er zullen veel redenen zijn waarom mensen naar tweakers.net komen maar gefopt worden, buiten op 1 april, zal er niet bijzijn.

edit: Enkele voorbeelden
Pff, neergeschoten tegenstanders genoeg

Wel 'griezelig' maar dat zou dan dus kunnen lijkt me.
Scary shit Geef het een beetje AI en een bug en voordat je het weet loopt het mensen op te eten.

Ik weet dat ik overdrijf, maar you never know
Dit zou echt handig zijn in een oorlog, bijvoorbeeld in woestijngebied.
De robots rijden dan over het slagveld ("slacht"veld), en eten alle gevallen soldaten op. Scary shit zeg. Stel je voor, ben je als soldaat gewond; je kan niet meer bewegen, maar je bent wel nog bij bewustzijn. De robot echter kan dat onderscheid (nog) niet maken.. De rest kan je wel met een beetje fantasie bedenken
Zoals veel andere tweekers zie ik toch liever een conventionele oorlog dan dat we robots gaan gebruiken die onze lijken eten.
Geweldig, gewoon je vijand opeten.

Ze zijn trouwens de anus vergeten.
Een ding is mij duidelijk. Als ze deze technologie 'uitrollen' staat de mens niet langer bovenaan in de voedselketen
Misschien een lugubere gedachte, maar zoiets inzetten in conflict gebieden? Voedende op lijken?
Het is toch een vleesetende robot? In grotten is genoeg voedsel te vinden. Al Qaeda strijders bijvoorbeeld.
dat staat er ook. Dierlijk of plantaardig materiaal.
Al neem ik aan dat vlees idd de voorkeur heeft vanwege de hoeveelheid energie.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2009 18:53 ]

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Het bericht is toch wel iets serieuzer als dat van El Reg:
From there it would be only a small step to the inevitable harvesting of every living thing on Earth.
8)7