Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

vage printerproblemen

Pagina: 1
Acties:

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-11 10:24
Een vriend van mij heeft een vaag probleem met zijn printer, wat we niet opgelost krijgen. Zijn laptop draait op windows vista, hij wil via thuisnetwerkje printen via gedeelde printer. Maar als hij via zijn netwerk print dus als zijn printer niet rechtstreeks op zijn laptop is aangesloten wordt alles in spiegelbeeld geprint. Echter als hij de printer gewoon via usb aansluit werkt het wel en wordt er gewoon geprint zoals het hoort. Het ligt niet aan de instellingen in word ofiets dergelijks, want wanneer we met een ander programma of vanuit een internet browser iets printen is ook dit in spiegelbeeld. En ook in word aanvinken dat hij in spiegelbeeld moet printen heeft geen effect.

Iemand hier een oplossing voor het gaat om een HP deskjees 5740, op de laptop staat windows vista geinstalleerd, op de pc waar de printer aanhangt windows xp.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Als een gedeelde printer aansluit gaat hij daarvoor drivers installeren als ik het mij goed herriner. Wellicht dat daar iets verkeerd is gegaan? Ik zou beginnen om alle drivers een keer te verwijderen en opnieuw beginnen.

Desktop | Server | Laptop

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-11 10:24
Drivers zijn al opnieuw geinstalleerd heeft geen effect.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
misschien dat je hier iets mee kan:
Try adding a new printer to your laptop and get the path to your network printer (example: \\mysys\printer1). Then choose add local printer printer and specify this address
ik zit net ff te googlen, ik kom een hele hoop spiegelbeeld problemen tegen met HP printers in combinatie met Vista en printen via een netwerk!

Desktop | Server | Laptop

Verwijderd

Ik heb exact hetzelfde probleem, iemand hier al een oplossing voor gevonden?