Beste Tweakers,
Ik heb voor in de auto een subwoofer (Pioneer IMPP staat erop), en een versterker (Magnat Classic 180), en een Pioneer Headunit
Ik heb het als volgt aangesloten:
Headunit:
Headunit naar 2 luidsprekers voorin
Headunit met tulpjes naar versterker
Dun kabeltje op de blauwwitte kabel uit de radio (Rem. heet dat..)
Versterker:
Rode kabel van accu naar versterker +
Blauwe kabel van Accu GND naar auto chassis
Kabel op kanaal 2 naar subwoofer + naar + en - naar -
Ik heb hem op kanaal 2 aangesloten want op kanaal 1 bromt hij.
Op kanaal 1+ en 2- en de bridge knop ingedrukt doet hij niks
Maar nu gebeurt het volgende:
Als ik het frontje van de radio erin doe hoor ik Pok sjjj en dan is het gewoon normaal en kan ik muziek luisteren, maar na een halve minuut of minder komt er een ruis op en die gaat niet weer weg tot ik de radio opnieuw aan doe..
De rode en de blauwe kabel van de accu en de tulpkabels van de radio enzo lagen er allemaal al, van een vorige installatie die het wel goed deed totdat ik hem door liet branden (de subwoofer begon te roken, en de versterker deed het ook niet meer)
Ik heb voor in de auto een subwoofer (Pioneer IMPP staat erop), en een versterker (Magnat Classic 180), en een Pioneer Headunit
Ik heb het als volgt aangesloten:
Headunit:
Headunit naar 2 luidsprekers voorin
Headunit met tulpjes naar versterker
Dun kabeltje op de blauwwitte kabel uit de radio (Rem. heet dat..)
Versterker:
Rode kabel van accu naar versterker +
Blauwe kabel van Accu GND naar auto chassis
Kabel op kanaal 2 naar subwoofer + naar + en - naar -
Ik heb hem op kanaal 2 aangesloten want op kanaal 1 bromt hij.
Op kanaal 1+ en 2- en de bridge knop ingedrukt doet hij niks
Maar nu gebeurt het volgende:
Als ik het frontje van de radio erin doe hoor ik Pok sjjj en dan is het gewoon normaal en kan ik muziek luisteren, maar na een halve minuut of minder komt er een ruis op en die gaat niet weer weg tot ik de radio opnieuw aan doe..
De rode en de blauwe kabel van de accu en de tulpkabels van de radio enzo lagen er allemaal al, van een vorige installatie die het wel goed deed totdat ik hem door liet branden (de subwoofer begon te roken, en de versterker deed het ook niet meer)