Hallo,
Vanmorgen toen ik mijn PC had aangezet was alles nog ok en deed hij het perfect.
Ik heb hem toen later weer uitgezet, maar toen ik een half uur later weer wou opstarten begon hij raar te doen.
Hij lade helemaal, maar toen ik in windows was werd het scherm even zwart(doet hij altijd, mijn gok is om de drivers te laden) dit is normaal ongeveer 5 seconden.
Dit keer bleef hij echter zwart
Ik heb toen een paar keer gereboot zonder enig resultaat.
Toen probeerde ik maar in safe mode op te starten, ook geen resultaat, hij liep vast tijdens het laden, een half uur later was hij nog op dit punt vastgelopen.
Toen wou ik Windows weer normaal opstarten en dit ging helemaal goed, maar toen ik in Windows kwam was het scherm heel erg donker.
Naar een reboot, was hij weer wat lichter, en toen heb ik hem maar even uit gezet.
Toen ik hem weer opstarte was het scherm weer helemaal perfect.
Alle programmatjes(leken) helemaal goed te laden.
Toen zag ik dat er een kruisje stond bij mijn geluidsknop, toen ik mijn muis erboven hield stond er "Audio Service is not running"
Ook bij mijn Wireless internet icoontje stond er een kruisje "Access denied"(terwijl ik gewoon draadloos op het internet zit)
Ik probeerde een systeem herstel uit te voeren maar dit lukte niet omdat
"System Restore does not appear to be functioning correctly on this system.
"The volume Shadow Copy service used by System Restore is not working. For more information view the event log.
(0x81000202)
Ik bekeek dus de event log en hier stond:
Ook kan ik niet Windows Update gebruiken.
Systeemspecs:
CPU: AMD Phenom II X4 940 @ 3ghz
GFX: 2x Ati Radeon 4770(Crossfire review & benchmark in link)
Mobo: Gigabyte GA-MA790GP-UD4H AMD 790G Chipset
RAM: OCZ Gold Memory4 GB(2x2 GB ) DDR3 - 1066 MHz / PC3-8500
PS: Firefox, Xfire, Skype en Mirc werken.
Windows Live Mail en Messenger niet
Vanmorgen toen ik mijn PC had aangezet was alles nog ok en deed hij het perfect.
Ik heb hem toen later weer uitgezet, maar toen ik een half uur later weer wou opstarten begon hij raar te doen.
Hij lade helemaal, maar toen ik in windows was werd het scherm even zwart(doet hij altijd, mijn gok is om de drivers te laden) dit is normaal ongeveer 5 seconden.
Dit keer bleef hij echter zwart
Ik heb toen een paar keer gereboot zonder enig resultaat.
Toen probeerde ik maar in safe mode op te starten, ook geen resultaat, hij liep vast tijdens het laden, een half uur later was hij nog op dit punt vastgelopen.
Toen wou ik Windows weer normaal opstarten en dit ging helemaal goed, maar toen ik in Windows kwam was het scherm heel erg donker.
Naar een reboot, was hij weer wat lichter, en toen heb ik hem maar even uit gezet.
Toen ik hem weer opstarte was het scherm weer helemaal perfect.
Alle programmatjes(leken) helemaal goed te laden.
Toen zag ik dat er een kruisje stond bij mijn geluidsknop, toen ik mijn muis erboven hield stond er "Audio Service is not running"
Ook bij mijn Wireless internet icoontje stond er een kruisje "Access denied"(terwijl ik gewoon draadloos op het internet zit)
Ik probeerde een systeem herstel uit te voeren maar dit lukte niet omdat
"System Restore does not appear to be functioning correctly on this system.
"The volume Shadow Copy service used by System Restore is not working. For more information view the event log.
(0x81000202)
Ik bekeek dus de event log en hier stond:
Dit is, naar mijn weten, ook waarom mijn geluid en netwerk het niet doen.Volume Shadow Copy Service error: The EventSystem service is disabled or is attempting to start during Safe Mode. The Volume Shadow Copy service cannot start while in safe mode. If not in safe mode, make sure that EventSystem service is enabled. CLSID:{4e14fba2-2e22-11d1-9964-00c04fbbb345} Name:CEventSystem [0x80040206]
Operation:
Subscribing Writer
Context:
Writer Class Id: {be000cbe-11fe-4426-9c58-531aa6355fc4}
Writer Name: ASR Writer
Writer Instance ID: {37db9136-7b6d-408c-9106-ce8ebb441116}
Ook kan ik niet Windows Update gebruiken.
Systeemspecs:
CPU: AMD Phenom II X4 940 @ 3ghz
GFX: 2x Ati Radeon 4770(Crossfire review & benchmark in link)
Mobo: Gigabyte GA-MA790GP-UD4H AMD 790G Chipset
RAM: OCZ Gold Memory4 GB(2x2 GB ) DDR3 - 1066 MHz / PC3-8500
PS: Firefox, Xfire, Skype en Mirc werken.
Windows Live Mail en Messenger niet