PayPal zonder pasregistratie

Pagina: 1
Acties:

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-01 10:39

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Topicstarter
Hallo. Ik wil een nieuw instrument kopen, maar die makers ervan zitten in Amerika en accepteren alleen Visa, Mastercard en PayPal. Nu heb ik geen creditcard en die ga ik dus niet nemen. Ik begreep dat ik voor PayPal niet per se een creditcard nodig heb, maar na flink zoeken ben ik er nog steeds niet achter hoe ik het registreren van een wat voor pas ook kan vermijden.
Wat ik wil is gewoon iDeal/Maestro/Pin/Rabo Internetbankieren eenmalig geld overmaken naar PayPal en dat geld gebruiken om dat apparaat te kopen. Ik ben er niet bepaald weg van als mijn ander mijn pas weet.
Kan dat niet?

• roelieboelie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:02
Jawel dat kan wel, lees gewoon Paypal.nl ?! Ze adverteren er zelfs mee.... :?

Hoi

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Volgens mij kan dat niet meer. Voorheen kon dat nog wel omdat je toch nog geen bankrekeningen kon kooppelen aan paypal, wat nu wel gewoon mogelijk is. Op bestaande accounts lukt het nog prima om op die manier geld over te boeken (dat doe ik nu dus ook, dus niemand van paypal weet m'n bankrek in principe), maar die optie staat nergens mee beschreven in elk geval.

Verwijderd

Bij PayPal doe je een rekeningnummer koppelen. Dan kan PP een incasso uitvoeren op het moment dat jij een betaling via PP uitvoert.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Tegenwoordig kun je bankrekeningen koppelen inderdaad om een creditcard te vermijden dus dat prepaidsysteem zal er wel uit zijn.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Volgens mij kan dat inderdaad niet meer.

Ik heb ongeveer een 1.5maand terug een Paypal account aangemaakt, en ik moest toen m'n rekeningnummer opgegeven, waar toen twee kleine bedragen op werden gestort (€0,01). Die twee bedragen moest ik dan invullen op de Paypal site, en dan werd m'n Paypal rekening gekoppeld aan m'n Rabo rekening.

Als ik nu iets koop met Paypal wordt het bedrag automatisch van m'n rekening afgehaald.

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-01 10:39

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Topicstarter
ThinkPadd schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 15:09:Als ik nu iets koop met Paypal wordt het bedrag automatisch van m'n rekening afgehaald.
Dat is eigenlijk toch waar ik een beetje tegen ben. Als het echt niet anders kan moet het maar zo (ik moet dat ding hebben, mijn huidige ocarina is me een serieuze bottleneck aan het worden, je moet er te hard door blazen, de hoge noten klinken "airy" en het is niet perfect gestemd).

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Dan zeg je daarna je paypallaccount toch weer op? Of je trekt de machtiging in maar dan kun je paypall nooit meer gebruiken hierna.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
marco.meijer schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 15:15:
[...]

Dat is eigenlijk toch waar ik een beetje tegen ben. Als het echt niet anders kan moet het maar zo (ik moet dat ding hebben, mijn huidige ocarina is me een serieuze bottleneck aan het worden, je moet er te hard door blazen, de hoge noten klinken "airy" en het is niet perfect gestemd).
Volgens mij valt Paypal wel mee met inbraken op je account e.d.

Die lui daar zitten er bovenop als er iets gebeurt wat niet zou moeten gebeuren. En meestal wordt je account gelijk 'bevroren' als er iets mis iets.

En anders kan je waarschijnlijk de betaling nog wel laten storneren door de bank (maar pin me hier niet op vast ;) )

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:46

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

marco.meijer schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 15:15:
Tja je hebt weinig keuzes meer, vroegere overmaken hebben ze niet meer. Nu is het nog bankkoppelen of creditcard. Ken je niet iemand anders met een reeds bestaand paypal account? kan je anders via hem (mits hij vertrouwd persoon is) betalen, jij betaald aan hem en hij weer aan dat bedrijf.

Zo betaal ik voor 2 mensen al lange tijd hun MMO :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Mja hier liep ik dus ook tegenaan, toegang tot je bankrekening met gewoon een username/wachtwoord, leuk voor een forum account, minder voor bankzaken.

Je kunt wel incasso's storneren, maar dan ga je vrolijk een brief krijgen van paypal dat ze nog geld van je moeten hebben, tenzij ze pas geld afboeken van je paypal account als het overgeboekt is van je rekening?

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Ik weet niet hoe duur dat instrument is, maar is dit niet iets?

http://dedinerbon.nl/dutchcard/

Het is een VISA cadeaukaart, die je veilig met iDeal kunt opvullen tot 150 Euro, en dan echt overal waar Visa geaccepteerd wordt kunt gebruiken.

Nadeel is dus dat het slechts tot 150 Euro gaat, maar wellicht kun je meerdere kaarten aanschaffen en opvullen. Uit ervaring weet ik dat als je BELT (moet je natuurlijk wel Engels kunnen) met een bedrijf, dat ze geen enkel probleem hebben met het opsplitsen van een order over meerdere kaarten, wat met een online bestelling meestal niet gaat.

Edit: Ik zie trouwens dat aankopen doen op internet niet gaat, maar wellicht wel als je gewoon belt.

[ Voor 8% gewijzigd door maartena op 15-07-2009 20:25 ]

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Pagina: 1