[PHP] Aanroepen functie "Invoegen tekstbestanden in tabel"

Pagina: 1
Acties:
  • 184 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi allen,

ik wil graag binnen een eigen pagina (in mijn eigen vorm) de phpmyadmin functionaliteit: "Invoegen tekstbestanden in tabel" aanroepen. Zo wilde ik enkel een bladeren-knop laten zien en de verzend-knop. that's it.

De specificaties hoe een bestand ingelezen moet worden etc wilde ik ongewijzigd laten zoals phpmyadmin toepast. Zij het dat ik enkel nog zelf wil instellen naar welke tabel dit bestand geïmporteerd moet worden.

Wie o wie kan me uit de brand helpen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KompjoeFriek
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-08 22:46

KompjoeFriek

Statsidioot

Kijk in de sources van phpmyadmin, die kan dit al he :)

Verder neem ik aan dat de pagina die je wilt maken alleen voor jezelf is, en niet voor het grote pubiek. Mocht dat wel zo zijn, moet je goed nadenken over de mogelijkheden die je je bezoekers geeft.

Ik mis bij dit topic wat je zelf al geprobeerd hebt en uitgezocht hebt, hopelijk is het geen "ik zoek scriptje / stuk code" topic.

WhatPulse! - Rosetta@Home - Docking@Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:31

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Daar lijkt het inderdaad nogal erg op en daarom gaat dit topic dan ook dicht. Zie ook PRG Beleid

GoT is geen helpdesk om ff snel een oplossing te scoren. Zo gebruik je het nu wel. Post daarnaast ook eens wat in topics van anderen ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Creepy op 11-07-2009 16:16 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.