Internet

Pagina: 1
Acties:
  • 346 views

• Huib_Bloodstone
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-03 20:16
Goeiedag Iedereen :D

Ik heb thuis UPC totaalpakket ;) maar deze maand ben ik erachter gekomen dat Torrents en Newsservers worden tegengehouden door UPC :@

Dus ga ik het internet afsluiten want wat heb ik aan 60mbit als ik niet eens een filmpje ofzo kan downloaden met normale snelheid.. ADSL werd gewoon veel beter als ik zo naar een ander kijk.

Maar wat is nu volgens jullie de beste provider om mee te downloaden, gewoon geen afgenepen verbindingen of dat soort gezeik..

Me broer heeft HetNet en daar heb ik wat torrents mee getest en dat liep als een trein.

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
TweakDSL, XS4All. Voor kabel gewoon Ziggo en Online.

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-03 21:50
Als je een nieuwsprovider hebt waar je SSL bij hebt, kan je die server gebruiken. Dat wordt niet geknepen door UPC.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-01 06:54

Wiethoofd

Broadcast TOM

Waar hoort mijn topic thuis? levert op Internetproviders en Hosting

UPC geeft na 23:00 als het goed is je internetverbinding vrij dus kan je 's nachts lekker downloaden.

[ Voor 6% gewijzigd door Wiethoofd op 11-07-2009 13:57 ]

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• M.Koers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-03 19:24
Gewoon Eweka nemen en dan via ssl.
Haal hier overdag ook gewoon full pull mee.
24Mbit verbinding en haal 2.7 tot 3 echte Mb's de seconde

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

FiXeR.nl schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 13:50:
TweakDSL, XS4All. Voor kabel gewoon Ziggo en Online.
Dan zal de ts ff geduld moeten hebben totdat de kabel open wordt...

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:46

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Of je zet gewoon encryptie aan bij je torrents en je kiest een niet-standaard poort voor dat verkeer. :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:47
Dat SSL en andere poorten gebeuren zal niet werken als UPC alleen kijkt naar de gebruikte bandbreedte.

• WTM
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:09

WTM

Ik denk haast eerder dat het een capaciteitsprobleem is bij upc op gezette tijden. Want met SSL aan heb ik op sommige drukke tijden wel last van daling in download snelheid. (Fiber 30 heb ik). 3500Kb/s is max wat ik download en tijdens drukte kan dat wel teruglopen tot 800Kb/s.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:31

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Mja, dit heeft niets met Netwerken te maken, maar inderdaad meer met I&H. Maar daar lopen genoeg topics oer de verschillende internet providers, dus daar kan je je naar hartelust uitleven.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.