Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

HARDWARE FIREWALL oplossing voor thuisgebruik

Pagina: 1
Acties:
  • 221 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een HARDWAREMATIGE (appart doosje) oplossing voor een firewall in mijn huisnetwerk.

Vraag:
1 - Welke merk en type hardware-firewall gebruik jezelf?
2 - Wat is je motivatie om een hardware-firewall te kiezen boven een softwarematige oplossing?
3 - Wat is de prijs van je hardware firewall?

Thanks voor jullie reactie.

Ronald

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Tegenwoordig heeft een simpele router van >25 euro een goede firewall in combinatie met je softwarematige bescherming.

Als je zelf weet wat je op internet doet hoef je je weinig zorgen te maken zolang je virusscanners en updates allemaal up to date zijn.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Ik breid je vragenlijst uit:
4. Wat heb je zelf al gevonden?
5. Waarom perse een aparte firewall? Voldoen routers niet?

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:43
6. Wat versta je onder een hardware firewall? De meeste losse doosjes draaien ook gewoon een dedicated OS met een firewall applicatie.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Firewalls en dergelijke netwergerelateerde zaken kunnen in Netwerken, niet in Overige Hardware.
Maar omdat ook daar wordt verwacht dat je zelf de moeite doet om je vraag te beantwoorden en dus op zoek gaat naar wat er op de markt is en wat voor jou wel/niet interessant is ga ik het topic niet verplaatsen maar sluiten.

Daarnaast is het echt niet nodig om te gaan schreeuwen, ook als je dat niet doet is het prima duidelijk :)

Dit topic is gesloten.