Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Een Xbox360 met artifacts?

Pagina: 1
Acties:

• MonkeySee89
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-09 15:38
Hi all,

Ik heb laatst voor op vakantie een 2ehands Xbox gekocht( had er al een)
Waarbij ik een intercooler bij kreeg.
Deze intercooler maakt heel erg veel herrie.
Dus ik wou vanochtend even een spelletje spelen dus heb dat ding er even afgehaald.
Na 10 minuten fifa 2009 beginnen er allemaal artifacts te komen.
Of dat er stukken van het veld gaan knipperen

Ik snap dat het wijselijk is om de intercooler er weer op te zetten maar is er geen andere manier op dat ding zich beter te kunnen laten coolen?

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-11 17:15
Naja normaliter claim je garantie bij dit soort gevallen en ook nu is het slechts een kwestie van tijd verwacht ik totdat hij er helemaal mee ophoud. Andere koeler is natuurlijk ook een optie.

http://blog.bjornhouben.com

• MonkeySee89
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-09 15:38
punisher007 schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 08:40:
Naja normaliter claim je garantie bij dit soort gevallen en ook nu is het slechts een kwestie van tijd verwacht ik totdat hij er helemaal mee ophoud. Andere koeler is natuurlijk ook een optie.
Ja dat wel, maar op een of andere manier kom ik ook niet meer op Xbox life met dat ding.
Ik weet niet wat er mis is maar ben nu wel een betje huiverig om hem op te sturen...

Maar je zegt een andere koeling.
Weet jij toevallig een stille oplossing?

Edit: al gevonden... (google is your friend)

[ Voor 4% gewijzigd door MonkeySee89 op 11-07-2009 08:48 ]

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-11 17:15
Mocht je gaan opsturen, Microsoft levert geen garantie op tweedehands xboxen, dus vraag bij de eerste eigenaar even na of hij de xbox geregistreerd heeft. Zoja dan kun je hem beter laten opsturen.

http://blog.bjornhouben.com

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-11 15:23

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

RiCkii1989 schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 08:45:
[...]

Ja dat wel, maar op een of andere manier kom ik ook niet meer op Xbox life met dat ding.
Ik weet niet wat er mis is maar ben nu wel een betje huiverig om hem op te sturen...

Maar je zegt een andere koeling.
Weet jij toevallig een stille oplossing?

Edit: al gevonden... (google is your friend)
Als je er niet mee op live komt zou het dan niet kunnen zijn dat dat ding stomweg gebanned is? Als dat zo is ben je behoorlijk opgelicht.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:11
punisher007 schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 09:37:
Mocht je gaan opsturen, Microsoft levert geen garantie op tweedehands xboxen, dus vraag bij de eerste eigenaar even na of hij de xbox geregistreerd heeft. Zoja dan kun je hem beter laten opsturen.
Fout

Doen ze dus wel zolang het maar hardware probleem is en niet zijn eigen schuld

heb 2x RROD gehad met beide XBOX360 die niet van mij waren orgineel en beide kreeg ik garantie omdat het hardware is

• ronaldmathies
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Klinkt inderdaad als een gebande xbox 360 (en nog half kapot). Die artifacts die jij beschrijft had ik vlak voor dat ik een RRoD kreeg. Dat er nu een intercooler opzit geeft mij alleen maar meer het gevoel dat je met een halff defecte xbox zit.Normaal hoeft zo'n cooler helemaal niet.

3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 13:17

PromoX

Flying solo

Omdat het een probleem betreft, tikje van HSA naar Spielerij - Problemen & Vragen.

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1