Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Domeinregistratie & webhosting en ook nog een website bouwen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar webhosting en domeinregistratie voor een vriendin. Zij heeft een beauty salon en wil graag haar gegevens op het internet hebben. Ze wil voor een langere periode hier aan binden. Dus denk aan 10jaar. Haar website hoeft alleen maar kort informatie te geven over haar profiel, contactgegevens en haar werkzaamheden. Dus veel traffic zal zij zeker niet genereren. Daarnaast heeft zij maar 1 of 2 emailadressen nodig. Bij welke BETROUWBARE webhosting bedrijf kan ik haar het beste aanmelden en haar URL laten registreren? :)

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-11 21:50
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 08:08:
Ik ben op zoek naar webhosting en domeinregistratie voor een vriendin. Zij heeft een beauty salon en wil graag haar gegevens op het internet hebben. Ze wil voor een langere periode hier aan binden. Dus denk aan 10jaar. Haar website hoeft alleen maar kort informatie te geven over haar profiel, contactgegevens en haar werkzaamheden. Dus veel traffic zal zij zeker niet genereren. Daarnaast heeft zij maar 1 of 2 emailadressen nodig. Bij welke BETROUWBARE webhosting bedrijf kan ik haar het beste aanmelden en haar URL laten registreren? :)
Zijn er genoeg, zoek maar eens op google. Er zijn genoeg top 10 lijsten te vinden. Ikzelf zit bij Strato.nl, kost 1 euro het eerste jaar en afhankelijk van het aantal domeinnamen 4,95-7,95 p/mnd.

Verwijderd

Topicstarter
mrc16 schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 08:19:
[...]

Zijn er genoeg, zoek maar eens op google. Er zijn genoeg top 10 lijsten te vinden. Ikzelf zit bij Strato.nl, kost 1 euro het eerste jaar en afhankelijk van het aantal domeinnamen 4,95-7,95 p/mnd.
Ik heb inderdaad op google gezocht en vond zelfs een hele waslijst maar dat is denk ik niet wat ik zoek. Ik zou graag van medetweakers een goede en betrouwbare (&betaalbare) Nederlandse webhoster willen horen die ik kan bereiken met vragen over mijn website of andere dingen. Ik ben Strato.nl nu aan het bekijken :)

Edit:
Bij Strato zie ik Advanceweb voor 5.99 en Powerweb voor 8.99 staan. Ik denk dat één van de twee voor haar het beste zal werken. Je kunt Strato zo te zien ook gratis bellen voor advies. Maar jouw prijzen zie ik nergens staan. Was dat een aanbieding? Of kun je tweakers korting aanvragen?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2009 08:50 ]

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:20
Als je het echt heel basis wilt hebben kun je altijd terecht bij One.com, niet dat ik er geweldige ervaringen mee heb maar toch voor €30 per jaar ben je 24/7 online. (Perfect voor de beginnende scripter / html'er).

Verder wil ik geen reclame meer maken :p

Verwijderd

Topicstarter
Manueltje22 schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 09:16:
Als je het echt heel basis wilt hebben kun je altijd terecht bij One.com, niet dat ik er geweldige ervaringen mee heb maar toch voor €30 per jaar ben je 24/7 online. (Perfect voor de beginnende scripter / html'er).

Verder wil ik geen reclame meer maken :p
Ik ervaar het niet als reclame hoor ;-) Maar one.com klinkt niet echt Nederlands?
Ik zie dat zij in meerdere landen aanwezig zijn. Hebben zij ook een klantenservice nummer? Voor dringende vragen bijvoorbeeld? Met 1,25euro zijn ze overigens wel heel goedkoop. Ik heb niet meer dan 3000mb aan webruimte nodig :) Ik zal denk ik niet eens aan 100mb komen ;)

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 08:36:
[...]

Ik heb inderdaad op google gezocht en vond zelfs een hele waslijst maar dat is denk ik niet wat ik zoek. Ik zou graag van medetweakers een goede en betrouwbare (&betaalbare) Nederlandse webhoster willen horen die ik kan bereiken met vragen over mijn website of andere dingen. Ik ben Strato.nl nu aan het bekijken :)
Wat je dan krijgt is dat webhosters zelf gaan reageren omdat mensen die webhoster zijn of er werken ook Tweakers zijn. Dus helemaal onafhankelijk advies zul je nooit krijgen.

Het beste kun je gewoon zelf vergelijken op de bekende sites en wat reviews opzoeken op internet.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Svennetjee
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-11 13:51
Antagonist.nl host vrijwel al mijn sites. Top hosting voor nog geen €30,- per jaar! Het pakket is mssn een beetje overkill (3GB webruimte, 60GB dataverkeer p/m) maar voor de prijs kun je het niet laten ;)

Verwijderd

Topicstarter
Marzman schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 09:32:
[...]

Wat je dan krijgt is dat webhosters zelf gaan reageren omdat mensen die webhoster zijn of er werken ook Tweakers zijn. Dus helemaal onafhankelijk advies zul je nooit krijgen.
Ow.. :/ Daar heb ik dus niet aan gedacht. O-)

• ninjazx9r98
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:44
Heb zelf afgelopen week m'n eigen nl domein verhuisd naar QDC.
Had precies hetzelfde waar jij tegenaan loopt, honderden hosters en honderden reviews.
Uiteindelijk QDC gekozen omdat een collega daar ook eea gehost heeft sinds kort en tevreden is.

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er ook hosters met templates van websites zodat zij haar eigen website kan 'bouwen'? Het hoeft allemaal niet uniek en speciaal voor haar te zijn zolang zij maar op internet te vinden is vind zij het best. Is zoiets beschikbaar of kom ik met iets nieuws aan? :)

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Ik heb persoonlijk al jaren goede ervaringen met WebReus.nl ... Kleinste pakket, 10 euro per jaar, domeinnaam 7 euro (uit m'n hoofd), goede response op email, en goede uptime :)

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 10:21:
Zijn er ook hosters met templates van websites zodat zij haar eigen website kan 'bouwen'? Het hoeft allemaal niet uniek en speciaal voor haar te zijn zolang zij maar op internet te vinden is vind zij het best. Is zoiets beschikbaar of kom ik met iets nieuws aan? :)
Er zijn websites waar je complete website designs kunt downloaden. Bij sommige moet je het copyright laten staan, anderen mag je helemaal aanpassen. Volgens mij is voor haar een pagina met wat prijzen, openingstijden en een telefoonnummer en e-mailadres al voldoende :)

Je kan trouwens Google Apps ook nog overwegen. Je kan op Google sites een beperkte website maken die op het eigen domein oproepbaar is (volgens mij hebben ze zelfs standaard templates waar je uit kan keizen) en de e-mailfunctionaliteiten van Google zijn ongeëvenaard. Dan ben je voor 6 euro per jaar (dat betaal ik zelf voor een .nl domein) klaar.

Mijn eigen site (ook heel beperkt en een standaard template) staat nu bij Google pages , maar het is de bedoeling dat alles gemigreerd wordt naar google sites en mijn mail draait ook al jaren bij Google.

[ Voor 32% gewijzigd door Marzman op 02-05-2010 10:12 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:20
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 09:29:
[...]

Ik ervaar het niet als reclame hoor ;-) Maar one.com klinkt niet echt Nederlands?
Ik zie dat zij in meerdere landen aanwezig zijn. Hebben zij ook een klantenservice nummer? Voor dringende vragen bijvoorbeeld? Met 1,25euro zijn ze overigens wel heel goedkoop. Ik heb niet meer dan 3000mb aan webruimte nodig :) Ik zal denk ik niet eens aan 100mb komen ;)
Liever te veel dan te weinig luidt het gezegde dan ;)
Maar ze hebben op de site altijd een helpdesk die je wel te woord kan staan met vragen over de server en ga maar door, als je op het knopje Live Support klikt zul je zien wat ik bedoel. :)

Er zijn natuurlijk ook nog vele anderen tot je beschikking, zoals Budgetbytes / Dutch Web Company en ga maar door. (Heb nooit offtime ervaren met Dutch Web Company (VM)).. Dus als je wilt kan je wel eens een kijkje nemen.

ISPGids - Dutch Web Company
ISPGids - Budgetbytes
ISPGids - Antagonist

• Frankisback
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03:48
Ik zit nu 2 jaar bij Deziweb voor een aantal website voor verenigingen voor een prijs van 30€ per maand .
Nederlands bedrijf, normaal telefoon nummer om te bereiken voor vragen (geen 0900).

http://www.ispgids.com/ervaringen/deziweb

Veel providers zitten idd al tegen die prijs aan.

Is altijd lastig kiezen, wat bij je past. Succes

• DigiK-oz
  • Laatst online: 26-11 15:50
Ik zit voor min eigen site (nou ja...) bij web-oke. Vanaf 1,25 per maand, domeinregistratie 8,50 en eventueel sitebuilder (zelf een site maken, eenvoudig) voor 0,70 per maand. Met dat laatste heb ik overigens geen ervaring.

Mijn ervaringen zijn goed, helpdesk 1 keer nodig gehad, snelle respons.

Zie ook : http://www.ispgids.com/ervaringen/web-oke-nl

Whatever

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:55
En ik zit bij your-webhost, kan je wel niet bellen, maar wel snelle ticket service. (op papier uitleg vind ik zelf vaak prettiger)
Pagina: 1