Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Morphogenesis
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-11 07:40
Weet niet of het hier moet of bij audio.
Anyway, mijn vraag.

Ik heb een HTC TyTNII. Op de videodrivers na, bevalt het ding erg goed. Ik heb een programma waarmee ik via blauwe tand WMP, iTunes, Powerpoint, etc kan bedienen. Da's idiaal om vanuit je bed muziek te luisteren, of een film te kijken.

Punt is echter, ik kijk nog wel is vrij laat films, wat geen diepere inhoud bevat. :+
M'n ouders liggen kamer naast mij, dus geluid aan van de film is niet zo'n goed idee.
Nu wil ik het geluid, dat van m'n pc komt, afspelen op m'n TyTNII, zodat ik het via oordopjes kan luisteren.

Ik weet dat het andersom mogelijk is; PDA geluiden op je pc, maar kan dit ook andersom?

Mijn dank zou groot zijn :)

• Morphogenesis
Niemand ideeën\tips?

• ruudjuhnl
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-11 21:27
Vind het wel een geniaal idee wat je zegt, maar volgens mij bestaat er niet iets voor.

• Pazzi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:33

Pazzi

Koffiemokken en bierglazen

Is het niet eenvoudiger om de oordopjes direct aan de pc te hangen? Eventueel een draadloze variant voor wat meer bewegingsvrijheid?

"When the shit hits the fan, make sure you don't get splattered" - Carol Thompson
"It's the story, not he who tells it" - Stephen King
"If you hate freedom, get married" - Vusumuzi Gumede
"Women can fake orgasms, men can fake love" - Bo Burnham

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:34
Pazzi schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 19:08:
Is het niet eenvoudiger om de oordopjes direct aan de pc te hangen? Eventueel een draadloze variant voor wat meer bewegingsvrijheid?
Misschien dat je het via bluetooth kan doen, een stukje software die zich identificeerd als externe speakers

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

• Morphogenesis
Pazzi schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 19:08:
Nee, die zijn niet lang genoeg.. :| En ik denk dat het technisch mogelijk zou moeten zijn, maar dat de software er nog niet is..

• Morphogenesis
Aphelion schreef op maandag 20 juli 2009 @ 13:22:
[...]
Misschien dat je het via bluetooth kan doen, een stukje software die zich identificeerd als externe speakers
Zat ik ook aan te denken. Alleen ben bar slecht in programmeren :X

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:23
Gewoon bluetooth Headset nemen(zijn er ook stereo). Kun je wanneer je op pad bent met je Tytn koppelen en als je thuis bent met je PC :P

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:51
Ik heb nog wel zo'n headset :p Het station druk je in de tv, en dan kun je binnen 15 meter oid draadloos luisteren :p Met zon enorme koptelefoon op.

[ Voor 46% gewijzigd door Bobmeister op 16-08-2009 14:09 ]

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:02
Ben ook wel benieuwd, ik wil een oude WM telefoon gebruiken als BT handsfreesysteem. Dus de telefoon als speaker en microfoon gebruiken voor een andere telefoon. Daarvoor moet je idd iets met de bluetooth profiles doen. Heb er ook nog geen oplossing voor gevonden

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:15

netblade

Sunrise

Hmm ik heb voor films een koptelefoon mocht ik laat thuis komen, gewoon een verlengsnoertje van 5 meter tussen en geen probleem :)

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Pagina: 1