Toon posts:

Twijfel over updaten firmware zyxel 2602hw-61

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn modem gereset en wil mijn internet goed zetten.

In de systemstatus van de router staat dit
ZyNOS F/W Version: V3.40(MS.7)b4 | 7/07/2006

Op de site van zyxel kan ik deze firmware vinden.

P-2602HW-61 Version : 3.40(MF.3)C0 Release Date : 21-01-2006

Nou twijfel ik of ik mijn firmware moet "upgraden" naar de firmware die beschikbaar staat op de officiele site.
Beide v3.40. Maar die ik nu heb heeft een hogere alfabetische rang MF.7)b4> MF.3)C0 Als dat uberhaupt op alfabetische rang gaat. En is misschien later gereleased 7/7/06 > 21/01/06

Dus nu twijfel ik over welke firmware het beste is.

Verwijderd

Niet doen. Zal ook niet werken.

Jij hebt waarschijnlijk een modem van een internet provider (Telfort, Compuserve etc..) En voor deze providers heeft Zyxel speciale firmwares, die niet overschreven kunnen worden door de "officiële" op de website van Zyxel te vinden firmwares....

En trouwens, waarom wil je update doen?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 22:34:
Niet doen. Zal ook niet werken.

Jij hebt waarschijnlijk een modem van een internet provider (Telfort, Compuserve etc..) En voor deze providers heeft Zyxel speciale firmwares, die niet overschreven kunnen worden door de "officiële" op de website van Zyxel te vinden firmwares....

En trouwens, waarom wil je update doen?
Ik heb de modem in combinatie met een tiscali internet gehaald. Dit is verandert naar telfort.
Ik heb een onverklaarbare lag met gamen op mijn xbox. Dus nu ben ik langzaam alles wat het zou kunnen zijn aan het oplossen.
1 van die dingen is dus de firmware van mijn router.
Misschien dat de firmware van tiscali niet perfect is voor het internet van telfort.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Het adslnetwerk is niet veranderd, alleen de naam dus dat de firmware ineens niet perfect zou zijn voor het netwerk van Telfort lijkt me vreemd. Heb je de Xbox al eens met een UTP kabel rechtstreeks op het Telfortmodem aangesloten gehad?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Verwijderd

Topicstarter
Marzman schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 22:44:
Het adslnetwerk is niet veranderd, alleen de naam dus dat de firmware ineens niet perfect zou zijn voor het netwerk van Telfort lijkt me vreemd. Heb je de Xbox al eens met een UTP kabel rechtstreeks op het Telfortmodem aangesloten gehad?
Ik denk het wel. Telefoonlijn komt binnen, splitter, kort lijntje naar de zyxel2602hw en dan een kort lijntje naar de xbox360

Bedankt voor de info trouwens, ik houd de huidige firmware