Blizzard's nieuwe "franchise" een FPS?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakulaku
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-09 01:17
Hallo mensen,

ik was even bij blizzard's vacatures aan het kijken en bij de Q/A viel mij iets op, namelijk dat het een requirement is dat je een goede kennis heb van FPS games... Dus dan ging bij mij de vraag, is het dan toch een FPS waar blizzard mee bezig is?

De betreffende vacature
* Good knowledge of MMORPG, consoles games, RTS and FPS

[ Voor 58% gewijzigd door Hakulaku op 10-07-2009 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm het is wel raar dat ze dit eisen aangezien ze bij mijn weten geen FPS games tot nu toe hebben.
Zou ergens op kunnen duiden maar je kan het ook gewoon zien als dat ze mensen met een algemene ontwikkeling kwa kennis in games willen hebben. (dus ook FPS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samopsa
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-08 22:12
Ze hebben wel een lange tijd Starcraft Ghost in ontwikkeling gehad, dat werd een 3rd person shooter. Kan best dat ze delen daarvan gaan verwerken in een nieuwe game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakulaku
Persoonlijk dacht ik al vanaf dag 1 dat "project hydra" een MMOFPS word. Een mix van WoW en GTA, aangezien hier de vraag naar hoog is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blizzard heeft ook ooit gezegd dat Starcraft: Ghost zelf nog niet afgeschreven is, wie weet gaan ze daar wel mee verder. Echter hebben ze ook al laten weten dat er iets in ontwikkeling is dat volledig buiten de huidige franchises ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Hakulaku schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 20:44:
Hallo mensen,

ik was even bij blizzard's vacatures aan het kijken en bij de Q/A viel mij iets op, namelijk dat het een requirement is dat je een goede kennis heb van FPS games... Dus dan ging bij mij de vraag, is het dan toch een FPS waar blizzard mee bezig is?

De betreffende vacature
* Good knowledge of MMORPG, consoles games, RTS and FPS
WOW heeft toch wel wat overeenkomsten met een FPS. Bijvoorbeeld de view en je hebt ook wapens als ik het me goed herinner.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samopsa
En denk ook aan een game als Mass Effect: ook een RPG, met shooter-elementen. Ook is de aanduiding "good knowledge of CONSOLES GAMES" erg breed mijn inziens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakulaku
Marzman schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 21:01:
[...]
WOW heeft toch wel wat overeenkomsten met een FPS. Bijvoorbeeld de view en je hebt ook wapens als ik het me goed herinner.
Schieten met een katapult vind ik niet FPS noemswaardig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakulaku
Samopsa schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 21:07:
En denk ook aan een game als Mass Effect: ook een RPG, met shooter-elementen. Ook is de aanduiding "good knowledge of CONSOLES GAMES" erg breed mijn inziens.
misschien zijn ze wel bezig met een cross platform game :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Marzman schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 21:01:
[...]
Oh please..ik weet dat sommige mensen graag WoW bij alles betrekken, maar de link met fps games is toch wel zoek hier. Dan heeft zelfs Warcraft 3 meer links met fps games aangezien je daar heuse fps mods had.

Dat gezegd zijnde: Zo'n tester test natuurlijk niet 1 enkel game. Het kan wel degelijk hinten dat Starcraft: Ghost nog niet definitief afgeschreven is na al die jaren. Zeker omdat Ghost gepland was om enkel op console uitgebracht te worden.

[ Voor 5% gewijzigd door boe2 op 11-07-2009 00:01 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Hardware & Spielerij AlgemeenShooters

Ik hoef neem ik aan niet te vertellen waarom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ensemble studios was op zoek naar mensen die MMO ervaring hadden. Schat eens wat we daar van terug hebben gezien in spellen? Helemaal niks.

Oftewel dit zegt ook helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• /TheDuke\
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
furby-killer schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 15:24:
Ensemble studios was op zoek naar mensen die MMO ervaring hadden. Schat eens wat we daar van terug hebben gezien in spellen? Helemaal niks.

Oftewel dit zegt ook helemaal niks.
Ensemble heeft gewerkt aan een Halo MMORPG, dus die ervaring was zeker wel gewenst. Product is alleen nooit afgemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Hoop niet dat het waar is, Blizzard moet zich gewoon bezig blijven houden met RTS en en RPG games. Daar zijn ze sterk in en ook groot in geworden. Vooral op RTS mag de focus wel gericht blijven, met Starcraft 2 en straks hopelijk Warcraft 4!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samopsa
Wat dacht je dan van bijvoorbeeld Blackthorne? Dat was meer een side-scrolling shooter dan een RPG/RTS hoor.. en bv The Lost Vikings, ook zeer toffe game, geen RPG of RTS! Blizzard is van vele markten thuis ;)
Pagina: 1