Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Medion e3300d met XP ipv Vista

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb een aldi pc, medion e3300d gekocht met voorgeinstalleerd vista home premium. Kan er niet aan wennen en kan bv ook niet inloggen op mijn werk. deze ondersteunen inloggen op afstand met vista home niet.

Wil graag terug naar XP professional, was ik tevreden over voor wat ik er mee doe, maar mijn oude pc was wat traag vandaar de nieuwe. Windows xp professional met sp2 heb ik origineel liggen. Maar de drivers bij mijn pc zijn vista drivers. Op de site van medion kan ik drivers vinden maar niet voor de ATI video kaart. Kan ik nu wel of niet XP op mijn pc zetten en heb ik dan wel of geen volledig functionerende pc

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Je zou kunnen proberen om de drivers van de site van ATI zelf te plukken. Als dat de enige is die je mist zou je het best een keer kunnen proberen, als het nou echt niet lukt kan je altijd terug naar Vista. als je maar zorgt dat je recovery dvd's hebt et cetera zodat je vista (al dan niet vanaf een recovery partitie) openieuw kan installeren. Dus vooral ook niet de recovery partitie verwijderen als die aanwezig is!

Desktop | Server | Laptop