[hp psc 1610] onmogelijk te installeren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-roenn
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-07 22:56
Goedendag,

Ik probeer al een hele middag een hp psc 1610 te installeren, maar iedere keer loopt de installatie vast/komt er een mededeling dat de printer geen contact kan maken met de pc en stopt de installatie.
handmatige installatie via configuratiescherm->printers werkt ook niet, daarvoor staan de juiste drivers volgens windows niet op de cd.
ik heb het ook geprobeerd met de nieuwste drivers van www.hp.nl, dit geeft echter dezelfde fout. dit zijn ook allemaal drivers die een hoop overbodige meuk mee installeren, en ik kan nergens een "lite"driver vinden.
systeem draait op windows xp, en werkte tot voor de her-installatie van windows vlekkeloos met de all-in-one.

iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-roenn
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-07 22:56
niemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pes
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:13

pes

Ik had een tijd terug problemen met het installeren van de HP PSC 1315. Kwam er uiteindelijk achter dat de drivers/software alléén werkten met .Net Framework 1.1, en niet 2.0 of later. Nu ik er weer aan denk lijkt het me dat 1.1 zou moeten blijven bestaan met nieuwere versies... ik weet niet in hoeverre de 1610 lijkt op de 1315, maar misschien kan je proberen het met en zonder .Net Framework versies >1.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-07 13:20
er staat mij iets bij dat je de printer pas aan moet sluiten op het moment dat de installatie er om vraagt (bij mijn 2110 in ieder geval), toen ik dat in een verkeerde volgorde deed ging het ook verkeerd, moest ik eerst automatisch geinstalleerde drivers verwijderen, anders ging het echt niet werken.

Desktop | Server | Laptop