Ik heb hier een oude PC staan met een Asus A7N8X 2.0 plank erin. Nou heb ik nieuwe boxjes gekocht voor deze pc maar hier komt gewoon geen geluid uit.
De NvMixer application geeft gewoon aan dat er geluid afspeeld maar de speakers geven gewoon geen geluid. Ik heb alle poorten geprobeerd maar ook uit de overige (anderen dan groen) poorten komt geen geluid.
Ik heb 2 setjes met speakers geprobeerd die het op de TV prima doen. Hier kan het probleem ook niet in liggen.
Ik gebruik de laatste drivers. Uit de driver remix van nForcersHQ.com. Zowel WHQL als beta drivers lossen niks op.
Ik kan niks vinden dat op mute staat.
Ik krijg het idee dat de minijack aansluiting misschien naar de knoppen is.. maar dit komt relatief zo weinig voor.. en ik weet niet hoe ik dit kan testen.
Overige systeem specs:
AMD Athlon XP 3000+ (standaard clocks)
Asus A7N8X (rev 2.0)
2x 1GB Kingston ValueRAM DDR PC3200 (standaard clocks)
nVidia TNT2 Ultra 32MB (komt spoedig een TI4200 voor)
2x 120GB WD
Iemand nog enig idee wat dit probleem kan zijn?
De NvMixer application geeft gewoon aan dat er geluid afspeeld maar de speakers geven gewoon geen geluid. Ik heb alle poorten geprobeerd maar ook uit de overige (anderen dan groen) poorten komt geen geluid.
Ik heb 2 setjes met speakers geprobeerd die het op de TV prima doen. Hier kan het probleem ook niet in liggen.
Ik gebruik de laatste drivers. Uit de driver remix van nForcersHQ.com. Zowel WHQL als beta drivers lossen niks op.
Ik kan niks vinden dat op mute staat.
Ik krijg het idee dat de minijack aansluiting misschien naar de knoppen is.. maar dit komt relatief zo weinig voor.. en ik weet niet hoe ik dit kan testen.
Overige systeem specs:
AMD Athlon XP 3000+ (standaard clocks)
Asus A7N8X (rev 2.0)
2x 1GB Kingston ValueRAM DDR PC3200 (standaard clocks)
nVidia TNT2 Ultra 32MB (komt spoedig een TI4200 voor)
2x 120GB WD
Iemand nog enig idee wat dit probleem kan zijn?
R7 9850X3D + ASUS ROG X870E APEX + RTX 5090 FE + 48GB TG Xtreem 8200 CL38 + Seasonic PRIME TX-1300 ATX3