Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Vista] MS Visual C++ library Runtime errors *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Net mijn eerste probleem gehad waarbij de almachtige google geen hulp kon bieden, vandaar
dat ik eindelijk maar eens een account voor tweakers heb gemaakt :)

De laatste tijd krijg ik bij het opstarten van windows (vista 32bit) meerdere popups van Microsoft Visual C++ met de mededeling dat er een runtime error is in C:\WINDOWS\System32\rundll32.exe.
Daarnaast krijg ik hetzelfde als ik Rechtermuis knop op mijn desktop doe, alleen geeft hij aan dat dit is met explorer.exe
Als ik via configuratiescherm naar mijn nvidia control panel wil komen krijg ik een runtime error in nvcplui.exe (nvidia control panel user interface)

Ik neem aan dat dit dus aan mijn Nvidia software ligt? Ik heb de laatste tijd eigenlijk niks veranderd aan mijn pc. Een registry clean uitgevoerd en alles gerepareerd (behalve de registry vermeldingen waarbij RegistryCleanExpert aangeeft dat het eventuele geldige fouten zijn o.i.d)
Nod32 en AddAware geven geen virussen/addware.

Ik heb deze post gevonden waarbij iemand hetzelfde probleem had: http://forums.techguy.org...al-c-runtime-library.html (geen antwoorden)

Ik hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft.
Mvg,
martin

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Zou je eens de exacte melding kunnen posten; of evt. een screenshot? Wellicht is je geheugen defect; heb je die met Memtest oid al eens op fouten gecontroleerd? Daarnaast is dit een OS probleem; dus ik verplaast je topic even naar het juiste forum :)

CSA > WOS
MS Visual C++ library Rundtime errors (i.c.m Nvidia CP) > [Vista] MS Visual C++ library Runtime errors *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Okay, ik ging er van uit dat het puur met Nvidia Control panel te maken had (het start op bij opstarten windows, het staat in de lijst als je Rmuis op desktop doet en het geeft een error als je de UI op probeert te starten)

Ik heb memtest uitgevoerd (2x722MB ofzo, wat het programma aanraade) maar heb het na 1.5 uur, toen hij op 400 procent stond maar weer afgezet.. 0 errors. beetje raar programma

hier de screenshot van de foutmeldingen
Afbeeldingslocatie: http://img22.imageshack.us/img22/6738/libraryerrors.jpg
originele grootte

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2009 20:44 ]

Verwijderd

Topicstarter
anyone?