Mensen,
ik heb n vraagje over autoversterkers, weet dus eerlijk gezegd niet of ik hier goed zit(A)
daarom probeer ik t maar.
Ik heb sinds 1 jaar ongeveer een JBL 500Watt versterker in mn auto zitten. Deze staat op bridget en hier is de sub op aangesloten.
Nu heb ik van een collega een 2e versterker gekregen. Groundzero 200Watt, en deze wil ik aansluiten voor de achter speakers.
maar nu is mijn vraag,, hoe kan ik dit het beste aansluiten?
Is het het makkelijkste/beste om alles opnieuw te leggen. Dus accukabel, en de geluidskabel met tulp/remote vanaf de radio te splitten, en dan achter in de kofferbak alles aansluiten.
of is het mogelijk dat ik de versterkers aan elkaar koppel.
Dus versterker A doorlussen naar versterker B.
incl remote kabel, spanning, aarde, etc etc.
Hopelijk kan iemand me helpen:D
ik heb n vraagje over autoversterkers, weet dus eerlijk gezegd niet of ik hier goed zit(A)
daarom probeer ik t maar.
Ik heb sinds 1 jaar ongeveer een JBL 500Watt versterker in mn auto zitten. Deze staat op bridget en hier is de sub op aangesloten.
Nu heb ik van een collega een 2e versterker gekregen. Groundzero 200Watt, en deze wil ik aansluiten voor de achter speakers.
maar nu is mijn vraag,, hoe kan ik dit het beste aansluiten?
Is het het makkelijkste/beste om alles opnieuw te leggen. Dus accukabel, en de geluidskabel met tulp/remote vanaf de radio te splitten, en dan achter in de kofferbak alles aansluiten.
of is het mogelijk dat ik de versterkers aan elkaar koppel.
Dus versterker A doorlussen naar versterker B.
incl remote kabel, spanning, aarde, etc etc.
Hopelijk kan iemand me helpen:D