Telkens opnieuw usb cf reader installeren

Pagina: 1
Acties:

• bogy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-04-2025

bogy

Show me what u got!

Topicstarter
Ik heb een bizar probleem...

Telkens ik mijn windows (vista64 ho pre) opstart zegt hij opnieuw dat mijn usb cf reader opnieuw moet geinstalleerd worden...

Hij zegt dan telkens dat de drivers niet ok zijn en dat ik nieuwe drivers moet installeren... Wanneer ik dan gewoon op 'drivers automatisch installeren' klik, dan doet hij het volledig uit zichzelf en werkt ook alles..
Het bizarre is alleen dat ik na elke reboot het ding terug moet installeren.

Ik heb dit probleem sinds een week of twee, heb nooit drivers hoeven installeren voor die cf reader (er was dan ook geen drivercd, gezien het de standaard windows drivers gebruikt)

wie o wie kan mij hiermee verder helpen?

Volg BoGy's Visie op http://dcnet.be/praten. Op deze blog kan je eens wat anders lezen als op een ander...

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-02 20:32
Ik zou eens proberen om het ding te deinstalleren in veilige modus en opnieuw te beginnen met installeren! Doet hij het trouwens ook als je hem pas aansluit nadat windows opgestart is?

Desktop | Server | Laptop

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-12-2025
Ik zou alle USB Root Hubs deinstalleren en rebooten. Windows installeert dan de Root Hubs opnieuw. Het zijn de Root Hubs die bij houden of ze een apparaat al eerder gezien hebben en dus of er een nieuwe driver geinstalleerd moet worden. Mogelijk is hier iets mis mee, mogelijk ook niet.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

• bogy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-04-2025

bogy

Show me what u got!

Topicstarter
misschien kan ik hem op een andere pinheader zetten op het moederbord? zou dat iets uitmaken?

Volg BoGy's Visie op http://dcnet.be/praten. Op deze blog kan je eens wat anders lezen als op een ander...

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
Of het in dit specifiek geval helpt betwijfel ik eerlijk gezegd, maar een tooltje dat ik vaker gebruik om dit soort USB probleempjes te troubleshooten is USBDeview

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-02 20:32
bogy schreef op zondag 12 juli 2009 @ 00:47:
misschien kan ik hem op een andere pinheader zetten op het moederbord? zou dat iets uitmaken?
proberen kan nooit kwaad lijkt mij, maar heb je de suggestie kan Kalizec al geprobeerd?

Desktop | Server | Laptop

Pagina: 1