Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo
Ik heb de search functie gebruikt maar kom niet tot een oplossing
Ik heb mijn iphone naar de nieuwste software geupdate 3.0 dus
Voor de update werkte mijn internet perfect maar na de update kan ik geen verbinding meer met internet krijgen.
Alle instellingen al 10x veranderd maar niks helpt

Live.vodafone.com
vodafone
vodafone

Dit zouden de correcte instellingen moeten zijn maar werkt niet zijn er meer met deze problemen?
En zijn deze al opgelost?

Stef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

APN moet met een kleine letter, dus live.vodafone.com.

Heb je toevallig een zakelijk abonnement? Gebruik dan office.vodafone.nl (ja, .nl en niet .com). Hier werkt het perfect, inclusief MMS en internet tethering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
het is opgelost.
Als ik de update eropzetten zonder me instellingen terug te zetten werkte het en als ik met instellingen dan werkte het weer niet.
Heb dus de update kaal geinstalleerd en alleen me contacten teruggezet probleem verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:40
Heb dit probleem nu ook, kleine letters gebruikt bij de instellingen. netwerk instellingen ge-reset e.d. maar niets wil helpen. Om nu te restoren zonder instellingen vind ik een beetje ver gaan eigenlijk. iemand een ander idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:26
Ashy schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 12:43:
Heb dit probleem nu ook, kleine letters gebruikt bij de instellingen. netwerk instellingen ge-reset e.d. maar niets wil helpen. Om nu te restoren zonder instellingen vind ik een beetje ver gaan eigenlijk. iemand een ander idee?
De oplossing is gegeven, blijkbaar zit er in de oude restore nog een file welke corrupt is met 3.0. Ik zie geen andere oplossingen dan restoren zonder instellingen.