Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Auto log software geïnstalleerde programma's/drivers etc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenacht,

Aangezien ik vaak verschillende software installeer, en weer verwijder... en om de zoveel maanden weer een clean install doe van mijn OS, wil ik graag kunnen zien wat ik allemaal heb geïnstalleerd aan software en drivers etc.. En nee, 'Add or Remove Programs' in Control Panel is niet voldoende, dit registreerd nml niet altijd alles, en is onoverzichtelijk. Ik zou graag chronologisch willen zien wat ik allemaal aan (de)installaties heb uitgevoerd, het liefst zelfs met de data erbij. Het mag gewoon heel simpel in een bv "log.txt" bestandje oid worden opgeslagen.

Zoeken met google gaf mij vershillende programma's zoals SoftCAT, Installed Program Finder, VerifyMyPC, en Advanced Uninstaller PRO. Niet alle programma's zijn in eerste instantie bedoeld voor hetgeen waarvoor ik het wil gebruiken, maar het is bij sommige voor een deel, of omslachtig mogelijk. installed Program Finder heeft wel als enige doel het zoeken naar de geïnstalleerde programma's, maar het zoeken ernaar duurt echt een eeuwigheid, dus ik vraag me af of het zn werk wel goed doet.

Let wel, ik zoek GEEN programma om alles te (de)installeren oid, simpelweg alleen het loggen (in bv een text bestand) van het (de)installeren van software/drivers is waar het mij om gaat. :)

Weet iemand hier een programma die echt doet wat ik graag zou willen (het liefst zelfs automatisch), of is er zelfs in XP zelf een mogelijkheid dit te doen?

Bij voorbaat dank!

PS: Ik heb wat gezocht hier op GoT, maar geen oplossing gevonden

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2009 03:06 ]