Toon posts:

Afstellen auto in GTR-evo

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik speel nu een paar dagen GTR-evo ( zeer vet spel ) en ik heb een aantal dingen gelezen dat je met het afstellen van je auto heel veel kunt merken m.b.t. je rondetijden. Ook merk ik als ik online rij en ik eigelijk niet harder meer kan er veel mensen bij zijn die toch uit gaan lopen. Terwijl ik echt wel goed in de lijn zit zeg maar. Ik hoopte dat er ervaren rotten zijn die me daar een beetje bij kunnen helpen, want hoewel ik best technisch ben en veel gesleuteld heb snap ik maar weinig van de termen die er gebruikt worden. Heb veel lopen zoeken met google en zo maar ik kan echt niets gevonden krijgen. Ik hoop op reactie :)

Ps Als er mensen zijn die mee willen racen in de avond stuur me even een berichtje. We zijn al met 5e.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2009 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Evolution niet in huis maar ik ga er van uit dat het vrijwel identiek is aan GTR2. Als dat het geval is kun je eens zoeken naar de GTR2 Car Owner's Manual van AutoSimSport.

Tevens is er nog een Excel sheet met een stappenplan.

Belangrijkste in mijn ogen zijn je gearing, je wings, olie- & watertemperatuur en je bandenkeuze en -spanning. Daar haal je de meeste seconden winst mee. De rest is voor de tienden van seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 08:48:
Ik heb Evolution niet in huis maar ik ga er van uit dat het vrijwel identiek is aan GTR2. Als dat het geval is kun je eens zoeken naar de GTR2 Car Owner's Manual van AutoSimSport.

Tevens is er nog een Excel sheet met een stappenplan.

Belangrijkste in mijn ogen zijn je gearing, je wings, olie- & watertemperatuur en je bandenkeuze en -spanning. Daar haal je de meeste seconden winst mee. De rest is voor de tienden van seconden.
Bedankt voor je reactie!!

Ik heb gekeken naar beide maar omdat de autos in gtr2 totaal verschillen met de wtcc autos in gtr-e heb ik hier helaas weinig aan.

Misschien voor mij ook wel handig om er bij te vermelden dat ik vooral race met de seat leon 2007.

In ieder geval nogmaals bedankt voor je hulp!! Word zeer gewaardeerd _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand A.U.B. helpen????????? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:04

Phydomir

Dennis

Kijk hier eens: http://forum.racedepartme.../3511-rd-setup-guide.html

En verder kan ik alleen maar zeggen dat je gewoon veel moet oefenen. En dan nog zul je waarschijnlijk niet aan de top tijden kunnen komen. Maar als je binnen pak hem beet 1,5 seconde van de echte alien tijden zit doe je het al best goed.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Phydomir schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 09:10:
Kijk hier eens: http://forum.racedepartme.../3511-rd-setup-guide.html

En verder kan ik alleen maar zeggen dat je gewoon veel moet oefenen. En dan nog zul je waarschijnlijk niet aan de top tijden kunnen komen. Maar als je binnen pak hem beet 1,5 seconde van de echte alien tijden zit doe je het al best goed.
Kijk eens aan! Precies wat ik zoek!!! Heb veel gezocht maar ben deze niet tegen gekomen. Zeer zeer bedankt! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wil nog even zeggen dat je dus ook bij car setup online setups kan downloaden. Die voor de Seat werkt perfect. Reed gister op Curitiba een ronde van 1,22.6xx . Daarvoor kon ik niet onder de 1,23.6xx komen. Dus verschil is er zeker. Misschien een aanrader voor andere "luie" mensen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nha, de fun zit um nou net in het afstellen van je auto , als je de setups zo kan downloaden ben ik er zo klaar mee, doe liever zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:58
probeer eens je splitter en je wing te verminderen, bandendruk is zorgt ook voor aanzienlijk ander rijgedrag
Pagina: 1