Toon posts:

Hoe exacte type videokaart opzoeken? ATI Radeon

Pagina: 1
Acties:
  • 376 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat ik in mijn PC een ATI Radeon videokaart heb steken maar hoe kan ik het exacte type opzoeken?
Ik heb dit namelijk nodig zodat ik de nieuwste drivers kan downloaden. Heb net Battlefield 2 terug geïnstalleerd (had onlangs m'n PC geformatteerd) en buiten het opstartscherm start het spel niet op, en ik denk dat het daar aan ligt. (weet niet meer hoe ik dit vroeger heb opgelost, want dit probleem komt mij bekend voor)

Alvast bedankt!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-05 01:22

SalimRMAF

SpaceX - 4K

GPU-Z

Gulfstream G650

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 00:05:
Ik weet dat ik in mijn PC een ATI Radeon videokaart heb steken maar hoe kan ik het exacte type opzoeken?
Wat dacht je van kast openmaken en kijken?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
Kast openmaken en kijken wat erop staat ?
Of anders een system info tooltje:

GPU-z
SIW

Overigens zijn de drivers van AMD-ATI voor vrijwel alle (niet prehistorische) kaarten hetzelfde.

edit: ik tik te traaag :)

[ Voor 14% gewijzigd door Henk007 op 10-07-2009 00:12 ]

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Henk007 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 00:08:
Overigens zijn de drivers van AMD-ATI voor vrijwel alle (niet prehistorische) kaarten hetzelfde.
Niet helemaal waar, Catalyst 9.4 en hoger zijn alleen voor de HD2x00 en hoger. De rest is onlangs uitgefaseerd, Catalyst 9.3 is de laatste release voor de 9500 t/m 1950 serie (en die laatste is verre van prehistorisch). ;)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dit is vrij basic. Zoek even op het forum en je komt genoeg informatie tegen over hoe je dit op kan zoeken :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.