Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij verder helpen, na heel veel lezen, en speurwerk en overleg met anderen, was ik overtuigd.
Ik zou gaan voor de Panasonic FZ28, dus ik vol goede moed naar een fotozaak, daar was de laatste natuurlijk net weg...
Maar volgens de verkopen moest ik niet treuren want hij had nog een Nikon L100 staan die eigenlijk veel beter was, tuurlijk hij wil graag verkopen, dat begrijp ik best!

Maar goed ik begin nu als leek toch te twijfelen, heeft hij gelijk of blijf ik bij mijn mening, het feit dat de Nikon iets voordeliger is is leuk, maar ik wil gewoon een camera waar ik blij mee ben en voorlopig weer lang mee vooruit kan. Wie kan mij vertellen waar ik uiteindelijk mee aan zal hebben. blijer mee zal zijn???

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Honolulu
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
ik heb niet zo heel veel verstand van compact camera's en kan daarom niet oordelen over de kwaliteit van de sensor en de optiek, maar als ik puur naar de specificaties kijk zou ik toch bij je keuze voor de panasonic blijven. redenen:
- een beetje meer groothoekberijk (en ook tele, maar dat scheelt zo weinig)
- groter maximaal diafragma --> kortere sluitertijd en iets meer controle over je DOF
- aanzienlijk dichterbij focussen (30 cm v.s. 50 cm) --> beter macro mogelijkheden
- veel hogere resolutie video

Ach, laat maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuk217
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:36
Die L100 is gewoonweg de mindere van de 2. Nikon heeft alleen veel incentive acties lopen bij grote winkelketens. Vandaar dat veel verkopers liever Nikon verkopen, aangezien ze daar zelf beter van worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 18:03
tuk217 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 01:06:
Die L100 is gewoonweg de mindere van de 2. Nikon heeft alleen veel incentive acties lopen bij grote winkelketens. Vandaar dat veel verkopers liever Nikon verkopen, aangezien ze daar zelf beter van worden.
indeed, de FZ28 direct ergens anders bestellen de Nikon laten voor wat het is.
Bij veel incentives wordt er zelfs op voorraden gemanaged, wat minder van de andere en wat meer van de actie. Klant koopt toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor deze antwoorden!!!!

1 ding is zeker hij kon zijn produkt heel overtuigend verkopen! Thuis toch eea vergeleken en daarna bleef ik ook bij de FZ28, maar wilde toch even wat meningen van kenners horen, die niet of de een of de ander willen verkopen!

Nogmaals bedankt voor jullie reaktie, ik ga mijn gevoel en jullie adviezen achter na!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vriendin heeft deze camera (FZ28) twee weken geleden gekocht nadat ze vergelijkbare modellen van verschillende merken met elkaar had vergeleken. Veel online reviews zijn positief over deze camera. Helaas is dit bij meer mensen bekend, en aangezien de opvolger (G1) inmiddels in de winkels ligt, hebben we even moeten zoeken voordat we er nog een vonden. Ik moet zeggen dat het toestel prima foto's maakt. Succes met zoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Hoi angela80, welkom op GoT :) Aparte 'help welke camera?...' topics zijn niet de bedoeling hier, je kan bv in Welke digitale camera tussen de 250 en 500 euro? - deel 3 je vragen / punten kwijt en adviezen vinden :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.