Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Thunderbird] Mail vanaf hotmailadres krijgt reclame? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal! Ik ben als tijd verdrijf aan het overstappen van outlook 07 naar thunderbird. waarom weet ik ook niet echt. Maar ik heb tot nu toe 1 probleempje ofja eerder een ergernis en ik kan het niet oplossen. Namelijk:
Wanneer ik een mail vanuit (hotmail, Ik heb namelijk een @live.nl account) dan krijg je standaard onder aan je mailtje 1 regel met reclame van hotmail. Nou is dat niet heel erg maar ik irriteer me er mateloos aan en wil het nu weg krijgen ook, dit was namelijk niet wanneer ik een mail verstuurde via outlook. Graag reacties, en graag een oplossing!

Gr Rolf

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-11 16:03

Arethusa

Niet die server

Ik heb het getest en ondervind niet het probleem wat jij hebt. Wel heb ik als smtp server bij mijn Hotmail die van mijn Planet/KPN account ingesteld, wat gebruik jij als smtp onder Outgoing server (SMTP)?

Je kunt je account settings opvragen en dan in het vak links helemaal onderaan een Outgoing server (SMTP) instellen en deze dan als default voor je overige accounts, en dus ooik je Hotmail accout gebruiken.

[ Voor 33% gewijzigd door Arethusa op 09-07-2009 22:11 ]

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Verwijderd

Topicstarter
Bij mijn uitgaande server SMTP: staat standaardserver gebruiken en webmail - localhost.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 22:03:
[...]

Graag reacties, en graag een oplossing!

Gr Rolf
Aangezien je hier niet op de helpdesk bent, worden dergelijke opmerkingen niet echt gewaardeerd. Je legt aan een groep vrijwilligers een probleem voor; het enige wat we verwachten is dat je zelf wat onderzoek doet. Heb je zelf al een zoekmachine gebruikt, of op dit forum rondgekeken of je ergens meer info vindt? Daarnaast vraag ik me af hoe Outlook zijn mail verstuurde; ook via de SMTP server van je provider?

Ik verplaats je topic meteen naar het juiste subforum met een titeledit; let hier in het vervolg zelf even op :)

CSA > OFF
Thunderbird > [Thunderbird] Mail vanaf hotmailadres krijgt reclame? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate